    From: "Keyser Soze" <k...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: Płatność w sieci - Money Order
    Date: Thu, 18 Apr 2002 07:24:48 +0200

    Użytkownik exbros w wiadomości do grup dyskusyjnych...
    > Zwykle płacę kartą, ale tym razem amerykański serwis stwierdził że "nie
    > obsługuje płatności kartą z Polski". Nie wiem jaki jest tego powód, w
    każdym
    > bądź razie zażyczyli sobie "Money Order" wysłanego na ich (amerykański)
    > adres.
    > Pomijając czas jaki musi upłynąć zanim przesyłka dotrze na miejsce
    problemem
    > jest dla mnie sam "Money Order" - nigdy czegoś takiego nie używałem.
    > Kwota 9,95 USD - jak, co i gdzie załatwiać i co wogóle o tym sądzicie?

    Z tego co wiem istnieja dwa sposoby przeslania przekazu Money Order.
    1) agent Westen Union - liste polskich przedstawicieli znajdziesz pod
    adresem: http://www.westernunion.com.pl
    Przeslanie $9,95 przez agenta WU jest zupelnie nieoplacalne. Przyjemnosc
    kosztuje "jedyne" 13 USD.

    2) http://www.bidpay.com - serwis do "wirtualnych platnosci" prowadzony
    przez Western Union. Placisz karta, a oni wysylaja sprzedawcy przekaz MO.
    Serwis obsluguje Polske. Wyslanie $9,95 bedzie kosztowalo tylko $2,95.
    Problem jest taki, ze bidpayem mozne placic tylko za aukcje internetowe. Nie
    wiem, czy Twoja platnosc przejdzie.

    Wiecej szczegolow m.in. tutaj: http://e-platnosci.23.pl/aukcje.htm

    Milego dnia zycze
    KS