  • 31. Data: 2009-02-19 21:50:38
    Temat: Re: Noble straszy kredytobiorców
    Od: "M" <S...@e...pl>

    A nie wydaje Wam się ,ze zostało to wszystko dokładnie przez lata
    zaplanowane przez miedzynarodową finanseje .Cały ten kryzys.
    Poprzez ten kryzys planują albo wprowadzenie nowego systemu zniewolenia
    człowieka
    lub totalny chaos zwiazany z hipeinflacja i wręcz wpowadzeniem na
    przelomie 2009/2010 stanu wyjątkowego...
    Bartek

  • 32. Data: 2009-02-19 22:04:49
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "M" <S...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > człowieka
    > lub totalny chaos zwiazany z hipeinflacja i wręcz wpowadzeniem na
    > przelomie 2009/2010 stanu wyjątkowego...

    Dokładnie tak jest.
    Pierdolić to wszystko!
    Nic nie robię!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 33. Data: 2009-02-19 22:16:39
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "M" news:gnkk8c$mtg$1@news.task.gda.pl

> [...]
    > człowieka
    > lub totalny chaos zwiazany z hipeinflacja i wręcz wpowadzeniem na
    > przelomie 2009/2010 stanu wyjątkowego...

    Alex Jones i jego produkcja EndGame. Jedni powiedzą, że to bajki, teorie
    spiskowe ale kiedy teraz wracam do tego filmu odnoszę wrażenie, że oglądam
    wiadomości w TV.

    Ze swojej strony polecam, a opinie na temat tego filmu pozostawiam w gestii
    każdego, który go oglądał.

    Pozdrawiam.

  • 34. Data: 2009-02-19 22:26:23
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Lut, 16:02, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Jej nieruchomość jest warta tyle samo, natomiast zadłużenie (wg nas wirtualne, wg
    banku realne)denominowane do waluty obcej wzrosło o te 500 tysiaków zł.
    > JaC

    OK, ale w sytuacji najgorszej, bank moze "stracic" te 500k zl.

    Bo zakladam, ze znajoma kupila dom za powiedzmy 2,000,000 zl i wziela
    na to 1,000,000 kudosow kredytu, kiedy kudo chodzilo po 2 zeta. Teraz
    kudo chodzi po 2.5 zeta, dlug znajomej to (w przeliczeniu) 2,500,000
    zeta zabezpieczone 2,000,000 domem.

    W sytuacji krytycznej, bank wypowiada umowe, sprzedaje dom za
    2,000,000 zl i jest 500,000 zl (a dokladniej: 200,000 kudosow po 2.5
    zl) do tylu.

    Gdzie w tym bezpieczenstwo i interes dla banku, ktory ma terminowo
    splacajaca raty klientke?

  • 35. Data: 2009-02-19 22:28:00
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 19 Lut, 11:08, ąćęłńóśźż <u...@w...eu> wrote:
    > Właśnie moją znajomą postraszył Noble.
    >
    > Kredyt hipo wzięty latem, u szczytu kursów złotego.
    >
    > Noble zażadał niezłocznego spełnienia jednego z trzech warunków:
    >
    > * przedłozenia dodatkowego zabezpieczenia;
    >
    > lub
    >
    > ** natychmiastowej częściowej spłaty kredytu (bagatela 500 tys. zł, bo o tyle urósł
    kredyt w wyniku osłabienia złotego);

    > lub
    >
    > *** coś tam z tych LC wynalazków, nie chciało mi się słuchać.
    >
    > Kto nastepny??

    Stawiam na BRE (Multi i Mbank)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 36. Data: 2009-02-19 22:48:09
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik z/svc napisał:

> [...]
    >
    > Banki dokładnie wiedziały, co robią. Dokładnie znały ryzyko. Problem
    > jest taki, że doskonale również wiedziały, że 100% ryzyka jest po

    a co z bankami, które dawały kredyty na 100% w CHF, dajmy na to w lipcu
    czy w sierpniu 2008, kiedy chf był po 2PLN, a mieszkania nabąblowane
    cenowo do granic wytrzymałości i dodatkowo zapisywały w umowach, że:
    1. biorą prowizję za ryzyko kredytowania większej niż max wartość LTV;
    2. pobierają składki tytułem ubezpieczenia ryzyka kredytowania większej
    niż max LTV?

    te też żadają dobudowania kilku pokoi lub piętra do mieszkania?

  • 37. Data: 2009-02-19 22:57:16
    Temat: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W sytuacji krytycznej, bank wypowiada umowe, sprzedaje dom za
    > 2,000,000 zl i jest 500,000 zl (a dokladniej: 200,000 kudosow po 2.5
    > zl) do tylu.

    Do tyłu? Obawiam się, że te brakujące 500 000 zł musi spłacić kredytobiorca.

  • 38. Data: 2009-02-19 22:58:41
    Temat: Odp: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał

    > No, nie całkiem - jak złoty zwyżkuje, to zarabia klient

    Ale bank nijak na tym nie traci.

  • 39. Data: 2009-02-19 23:08:14
    Temat: Re: Odp: Noble straszy kredytobiorców
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Lut, 17:57, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > Do tyłu? Obawiam się, że te brakujące 500 000 zł musi spłacić kredytobiorca.

    ... ktory tych 500,000 zl nie ma, co zakomunikowal bankowi odmawiajac
    doplaty.

  • 40. Data: 2009-02-19 23:10:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "bradley.st" <b...@g...pl> napisał

> [...]
    > kredytobiorca.

    > ... ktory tych 500,000 zl nie ma, co zakomunikowal bankowi

    No wiem, ale to już bank nie obchodzi :(
    Dla mnie to też debilizm.