  • 1. Data: 2003-03-05 06:48:41
    Temat: Nareszcie jest duży plus dla VW
    Od: p...@p...onet.pl

    Od 5 marca Volkswagen Bank direct - Bankowość Bezpośrednia Volkswagen Bank
    Polska SA umożliwi swoim klientom bezpłatne korzystanie ze wszystkich bankomatów
    obsługujących karty VISA w Polsce.

    Posiadacze Konta e-direct w Volkswagen Bank direct korzystając z kart VISA
    Electron mają do dyspozycji największą w Polsce sieć bankomatów, w których mogą
    pobierać gotówkę bez prowizji. Prowizja nie jest pobierana od operacji większych
    lub równych kwocie 400 zł. Przy transakcjach o niższej wartości bank pobierze
    prowizję w wysokości 1,5 zł.

    <za wp.pl>

  • 2. Data: 2003-03-09 11:22:42
    Temat: Odp: Nareszcie jest duży plus dla VW
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    >Prowizja nie jest pobierana od operacji większych
    > lub równych kwocie 400 zł. Przy transakcjach o niższej wartości bank
    pobierze
    > prowizję w wysokości 1,5 zł.

    Czyli od osób, które wypłacają mniej niż 400 złotych bank pobierze o 50
    groszy więcej niż dawniej. Wydaje mi się, że transakji poniżej 400 zł jest
    znacznie więcej niż powyżej...
    Powiedzmy "bardzo mały plusik dla VW"...

  • 3. Data: 2003-03-09 19:33:59
    Temat: Re: Nareszcie jest duży plus dla VW
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    zawsze było 1.5, może jednak duży :-)