  • 1. Data: 2003-03-09 13:57:21
    Temat: Makler
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Witam!

    Stoje wlasnie przed wyborem kierunku studiow. Mam ambicje, aby zostac
    maklerem. Czy moglibyscie powiedziec mi, czy trzeba skonczyk kierunek
    bankowosci (jaki) i jaki kurs nalezy zaliczyc, aby zostac maklerem.

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 2. Data: 2003-03-09 15:02:46
    Temat: Odp: Makler
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek Kozik <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4fh5r$qb6$...@n...onet.pl...
> [...]
    > maklerem. Czy moglibyscie powiedziec mi, czy trzeba skonczyk kierunek
    > bankowosci (jaki) i jaki kurs nalezy zaliczyc, aby zostac maklerem.

    o egzaminach możesz poczytać na stronie KPWiG

    http://www.kpwig.gov.pl/f9a.htm

  • 3. Data: 2003-03-09 22:39:21
    Temat: Re: Makler
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Stoje wlasnie przed wyborem kierunku studiow. Mam ambicje, aby zostac
    > maklerem. Czy moglibyscie powiedziec mi, czy trzeba skonczyk kierunek
    > bankowosci (jaki) i jaki kurs nalezy zaliczyc, aby zostac maklerem.

    wybacz ale ODRADZAM i wiem co piszę

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 4. Data: 2003-03-10 07:18:13
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Marek Kozik" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > maklerem. Czy moglibyscie powiedziec mi, czy trzeba skonczyk kierunek
    > bankowosci (jaki) i jaki kurs nalezy zaliczyc, aby zostac maklerem.

    Wystarczy ze skonczysz zootechnike lub np. bibliotekoznawstwo + odpowiedni
    kurs
    marklerski.
    Myslisz ze obecni maklerzy to co studiowali 12-15 lat temu ?

    PiotR