  • 1. Data: 2003-05-11 18:36:01
    Temat: [Inteligo] Ponownie modernizacja...
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Ciekawe co tym razem szykuja?
    http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=167

    M.

  • 2. Data: 2003-05-11 18:37:47
    Temat: Re: [Inteligo] Ponownie modernizacja...
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Maverick van Hyde" <m...@b...com> wrote in message
    news:b9m52e$u82$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Ciekawe co tym razem szykuja?
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=167

    pewnie kredyty, równie genialnie oprocentowane jak lokaty

  • 3. Data: 2003-05-11 18:47:57
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pewnie kredyty, równie genialnie oprocentowane jak lokaty
    No wlasnie tego sie obawiam. Czlowiek czeka na ta pelna game produktow, ale
    jak juz doloza to nie wiadomo czy smiac sie, czy plakac. Przykro mi to
    mowic, bo z inteligo jestem zwiazany od jego poczatku. Zalozylem tez konto w
    mBanku, ale pozostawalo nieaktywne, po tym jak zapomnialem odeslac, wraz z
    umowa, jednej strony z Paszportu. Teraz to juz sam nie wiem, chyba
    pozostanie sie przeniesc. Skutecznie mnie zniechecaja...

    M.

  • 4. Data: 2003-05-11 18:57:47
    Temat: Odp: [Inteligo] Ponownie modernizacja...
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik p...@g...pl <s...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9m59v$dms$...@a...dialog.net.pl...

    > pewnie kredyty, równie genialnie oprocentowane jak lokaty

    Marzenia...

  • 5. Data: 2003-05-12 07:19:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > pewnie kredyty, równie genialnie oprocentowane jak lokaty

    hmm... pko bp ma kredyt odnawialny już za 13.75 % - chyba w porównaniu z
    konkurencją nie jest tragicznie (oczywiście nie porównujmy mBanku z 9.95 :))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-05-12 16:58:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > hmm... pko bp ma kredyt odnawialny już za 13.75 % - chyba w porównaniu z
    > konkurencją nie jest tragicznie (oczywiście nie porównujmy mBanku z 9.95
    :))

    Oczywiscie, ze porownujemy do mBankowego 12,50%, bo te 9,95% to nie dla
    ludzi - marketing.
    Roznica faktycznie niewielka.

    --
    Pozdrowienia