  • 1. Data: 2010-11-01 20:15:20
    Temat: Odnośnie "dojrzewającego owocu".....
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    Jeśli mogę to chciałbym dorzucić do rysunku Skippiego...:

    IMO owoc dojrzewa
    http://ifutures.pl/2010-komentarze-sesji-t2959.html#
    p18650

    ....taką sobie może mniej, a może bardziej ciekawą kreskę:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f8d59080d6
    b716d4.html

    Gdyby tak w przyszłym tygodniu miało przebić górny opór z rysunku (1200
    charliego), to następny chyba należałoby szukać gdzieś w okolicy .....
    szczytów z 26.04.2010, (a to już całkiem ciekawa perspektywa, nie sądzicie
    Panowie ?).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-11-01 21:24:34
    Temat: Re: Odnośnie
    Od: " " <j...@g...pl>

    http://korwin-mikke.pl/ameryka_polnocna/zobacz/palin
    _mniejszy_i_madrzejszy_rzad_jest_jedyna_szansa_dla_u
    sa/31543

    Bernanke chyba nieco zmieni zapatrywania na gospodarkę, jeśli nie chce
    podzielić trudnego losu Obamy...

    poczekamy zobaczymy, jednak sytuacja jest coraz ciekawsza

    wszystkie dzieci już nawet grały pod
    http://en.wikipedia.org/wiki/Quantitative_easing nr 2
    olewając dane te trudne i te trudniejsze z gospodarki.

    Najbliższy czas oceniam jako baaardzo ciekawy i uważam że wreszcie zacznie
    bujać jak dawno nie bujało...

    czapki z głów przed podmuchem z JUESEJ

  • 3. Data: 2010-11-02 02:31:23
    Temat: Re: Odno?nie "dojrzewaj?cego owocu".....
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

> [...]
    > charliego), to następny chyba należałoby szukać gdzieś w okolicy .....
    > szczytów z 26.04.2010, (a to już całkiem ciekawa perspektywa, nie sądzicie

    Ja tylko powtórzę to, co pisałem wielokrotnie. Nie mają wiarygodności kreski
    rysowane przez dwa szczyty. To żaden opór. Rynek go nawet nie zauważy.

  • 4. Data: 2010-11-02 08:33:38
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ja tylko powtórzę to, co pisałem wielokrotnie. Nie mają wiarygodności
    > kreski
    > rysowane przez dwa szczyty. To żaden opór. Rynek go nawet nie zauważy.

    Dziękuję za interesującą sugestię. Co o tej sugestii sądzi Skippy ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 5. Data: 2010-11-02 08:52:10
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Dziękuję za interesującą sugestię. Co o tej sugestii sądzi Skippy ?.

    Jego parabolki "gną" sie wedle nazwijmy to "aktualnego trendu", więc
    chyba do w/w sugestii nie podchodzi zbyt poważnie....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2010-11-02 09:02:09
    Od: Endriu <a...@g...com>

    >Jego parabolki "gną" sie wedle nazwijmy to "aktualnego trendu", więc
    >chyba do w/w sugestii nie podchodzi zbyt poważnie....

    Bo gdyby się tak zastanowić to w zasadzie kwestionujesz jedną z
    podstawowych formacji
    analizy techniczej:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Formacja_podw%C3%B3jneg
    o_szczytu

    .. z oporami A i C .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2010-11-02 14:37:18
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Bo gdyby się tak zastanowić to w zasadzie kwestionujesz jedną z
> [...]

    Poziomie linie to co innego, one są milion razy bardziej wiarygodne, niż
    jakieś ukośne. Pozioma linia wyznaczona nawet na jednym szczycie czy dnie
    będzie dość wiarygodna, bo stanowi realny próg - np. jak kupiłem akcje na
    tym poziomie, trochę zyskałem, a potem trochę straciłem, to znów będę
    chętnie dokupował po tej samej cenie. Jeśli natomiast od razu straciłem, a
    potem cena powoli wraca, to jest to mój poziom zerowego zysku i będę czuł
    silną presję, aby odsprzedać tam bez straty. W ten sposób zależnie od której
    strony podchodzimy pod poziom, będzie tam zawsze wzmożony popyt i podaż.

    Linia ukośna nie ma takiego fundamentalnego znaczenia i niczym nie różni się
    np. od linii średniej kroczącej, którą można narysować różnie. Stanowi tylko
    ogólne potwierdzenie trendu. Oczywiście czasem taka linia też działa, tak
    jak i średnia krocząca. Ale wiarygodność zyskuje dopiero IMHO po kilku
    odbiciach się ceny.

  • 8. Data: 2010-11-02 16:05:22
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...

    > Dziękuję za interesującą sugestię. Co o tej sugestii sądzi Skippy ?.

    odpowiem przelotnie: bzdura
    spadkowe po 2ch istotnych szczytach to jedne z ważniejszych oporów

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-11-02 21:24:37
    Od: "pm" <x...@w...pl>

[...]

    to co w takim razie z USDPLN - 2zł?

  • 10. Data: 2010-11-03 06:48:28
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ogólne potwierdzenie trendu. Oczywiście czasem taka linia też działa, tak
    > jak i średnia krocząca. Ale wiarygodność zyskuje dopiero IMHO po kilku

    W całej rozciagłosci racja.

    pozdr.stary