  • 1. Data: 2010-05-04 18:27:40
    Temat: Odnawianie lokat w Open - problem
    Od: "Marcin K." <k...@g...com>

    29 kwietnia mijal termin zakończenia lokaty optymalnej w open wiec
    kilka dni wczesniej skusiłem się na propozycje i złożyłem przez
    jeszcze stary system www.lokaty.open.pl wniosek o jej odnowienie.
    Wszystko przyjęło wiec wydawalo mi się ze będzie git.

    Dzisiaj mamy 4 maja g.20:24 a ja w "nowym" systemie openonline.pl
    widze tak:
    TWÓJ PORTFEL:
    ostatnie operacje
    Tytuł: Lokata nr WWW\xxxxxxxxxx|- likwidacja
    Nadawca: "JA"
    29.04.2010
    10.140,29

    Tytuł: Przelew z RBT\xxxxxxxxx
    Odbiorca: NOBLE BANK S.A.
    29.04.2010
    -10.140,29

    A w zakladce LOKATY
    Lista Lokat Nieopłaconych oraz w trakcie realizacji
    ..... wnioskowana kwota 10.126,16
    Domyslam się ze wnioskowana kwota nowej lokaty zostala wzieta z dnia
    zlozenia wniosku o przedłużenie starej. Przez kolejne kilka dni urosło
    dodatkowe ok.14zl i teraz kwota wniosku z przelewem na nowa lokate się
    nie zgadza. Czy w koncu recznie to ktos skoryguje i lokata będzie
    widoczna? Czy kasa będzie wisiec gdzies w systemie? Na moje konto w
    mbanku z ktorego pierwszy przelew wyszedl tez kasa do dzisiaj nie
    wróciła.