  • 51. Data: 2007-01-04 12:15:51
    Temat: Re: Odmowa płatności kartąna kwotę 19zł - gdzie zgłosić to bezprawie ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.01.2007 Miroo <m...@R...o2.pl> napisał/a:

    > Są tacy. Ostatnio gość przede mną na stacji zatankował
    > 470 litrów :)

    No jo, ale tacy to podobno i ponad 1000l potrafią naciągnąć :)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 52. Data: 2007-01-04 23:50:15
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    >(nie tak znowu wielki przecież, kto tankuje i
    > jada za więcej niż 300, może 400 zł?) i tyle dywagacji.

    No wiesz... ja nie mam zamiaru nosic przy sobie 300 czy 400 PLN. 100 od pol
    biedy moze byc. Ale tez niechetnie bo niby dlaczego? Stacja akceptuje? Nagle
    padlo im lacze? Nagle cos nie dziala? No to ja przepraszam ale to nie jest
    moj problem - moga mnie ewentualnie podwiesc do bankomatu (takiego jaki ja
    akceptuje albo pokryc prowizje) lub po prostu wystawic fakture przelewem.
    Przeciez to jest proste - oni tez powinni byc elastyczni - zwlaszcza, ze to
    oni moga byc "w plecy" :-) (nie wiem dlaczego iles osob tutaj przyjelo
    postawe sluzalcza a zapomnialo o drugiej stronie).

    Belin

  • 53. Data: 2007-01-05 23:15:55
    Od: maria <2...@N...pl>

    Dnia 2007-01-03, Mithos <f...@a...pl> napisal/la:

    > Ale ja sie nie mam zamiaru klocic. Spisze sobie numer legitymacji,
    > stopien sluzbowy, imie oraz nazwisko i jesli policjant bedzie
    > postepowal niezgodnie z prawem, to dlugo nie popracuje w policji.

    Hehe, popracuje a Ciebie zawiaza do zakopnego i oskarza o probe
    zabojstwa.
    ot polska policja i prawo

    pozdrawiam ;)