  • 1. Data: 2006-11-11 20:14:43
    Temat: [OT] Pomoc - Przelew MultiBank->MultiBank
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Witam!

    Przepraszam za offtopic w sobote, ale bardzo potrzebuje jeszcze dzis 4zl
    na konto w MultiBanku, a nie mam skad przelac. Z mojego konta mBanku
    przejdzie dopiero w poniedzialek :( Gdyby ktos z Was mial konto w Multi
    i byl tak mily zeby jeszcze dzis puscic 4zl (oddam natychmiast przelewem
    z mBanku), bardzo, bardzo prosze o pomoc :) Mail w naglowkach i w sigu
    prawidlowy - szczegoly na privie :)

    Z gory WIELKIE dzieki!

    Pozdrawiam!
    --