  • 1. Data: 2004-01-14 09:07:21
    Temat: OT: Cos jak onet.pl ale w UK i IE
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    Witam!

    Próbuję znaleźć angielskie i irlandzkie duże portale
    informacyjne takie jak polski onet, wp czy interia,
    niestety z miernym skutkiem.

    Czy ktoś mógłby zapodać jakieś linki? Wiem, temat
    trochę nie związany z bankami, liczę na to, że tutaj
    są osoby mocno oblatane w tym temacie.

    --
    z pozdrowieniami
    Adam

  • 2. Data: 2004-01-14 12:20:16
    Temat: Re: Cos jak onet.pl ale w UK i IE
    Od: "patek777" <p...@p...onet.pl>

    Idz na yahoo.ie itd.....................

  • 3. Data: 2004-01-14 13:09:56
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    Np. tiscali ??
    JaC

  • 4. Data: 2004-01-14 16:19:16
    Temat: Re: OT: Cos jak onet.pl ale w UK i IE
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    Kubik <k...@p...pl> napisał(a):

    [...]
    > Próbuję znaleźć angielskie i irlandzkie duże portale
    > informacyjne takie jak polski onet, wp czy interia,
    > niestety z miernym skutkiem.

    iol.ie

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex