  • 1. Data: 2004-10-23 09:14:44
    Temat: Nowy komercyjny bank internetowy w Polsce? :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie całkowita
    odpowiedzialność za opracowanie, wdrożenie i stały rozwój technologiczny
    nowego komercyjnego banku internetowego w Polsce. Konieczne jest
    doświadczenie w tworzeniu produktów i usług dla klientów korporacyjnych
    banku, w tym produktów komunikacyjnych, produktów transmisji danych oraz
    systemów i rozwiązań Customer Care.

    ciekawe, ciekawe

    http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d4/27/
    1127775.htm

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-23 16:18:49
    Temat: Re: Nowy komercyjny bank internetowy w Polsce? :)
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Amra:

> [...]
    > korporacyjnych banku, w tym produktów komunikacyjnych, produktów
    > transmisji danych oraz systemów i rozwiązań Customer Care.

    czy nie pisałeś niedawno, że jesienią (chyba jesienią) miał ruszyć dominet
    i bos z bankowością internetową... może to dominet?

    zbyszko janke

  • 3. Data: 2004-10-23 18:45:26
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl>

    napisał w wiadomości news:cld7ec$71n$1@news.onet.pl...

    > http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d4/27/
    1127775.htm

    fajna fucha
    JK

  • 4. Data: 2004-10-24 09:48:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:
    > czy nie pisałeś niedawno, że jesienią (chyba jesienią) miał ruszyć
    > dominet i bos z bankowością internetową... może to dominet?

    BOS w listopadzie startuje, Dominet tez na czasie. Podejrzewam jednak ze to
    jakis HSBC albo inni "wielcy nieobecni".

  • 5. Data: 2004-10-24 12:25:06
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Amra:

    > BOS w listopadzie startuje, Dominet tez na czasie. Podejrzewam jednak ze
    > to jakis HSBC albo inni "wielcy nieobecni".

    wiesz może, może coś przeciekło, jakie będą koszty takich rachunków?

    eko-konto bosia kosztuje 5pln/mc, nowe będzie droższe?
    pozostanie dobrodziejstwo wypłat we WSZYSTKICH atmach krajowych?

    jakie mogą być koszt w dominecie?
    BTW Dominet ma chyba najtańszy sorbnet - 3pln (za
    http://www.dominetbank.pl/obanku/std-bl-taryfy-2.htm
    l#2)

    zbyszko janke

  • 6. Data: 2004-10-24 13:01:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    janke <j...@p...onet.pl> wrote:
    > eko-konto bosia kosztuje 5pln/mc, nowe będzie droższe?
    > pozostanie dobrodziejstwo wypłat we WSZYSTKICH atmach krajowych?

    Bedzie kosztowac 7 zl

  • 7. Data: 2004-10-24 20:35:08
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > BOS w listopadzie startuje, Dominet tez na czasie. Podejrzewam jednak ze
    > jakis HSBC albo inni "wielcy nieobecni".

    tylko, ze w ogloszeniu jest mowa o banku internetowym dla firm, troche
    dziwne...

  • 8. Data: 2004-10-24 20:57:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    gosc <s...@w...pl> wrote:
    > tylko, ze w ogloszeniu jest mowa o banku internetowym dla firm, troche
    > dziwne...

    a) jakis nowy/stary bank wprowadza korporacyjna bankowosc internetowa.
    Latwo sobie wyobrazic zagraniczny bank, ktory udostepnia interface po
    polsku - z mozliwoscia inwestowania czy rozliczania sie na rynkach
    zachodnich
    b) sciema dla konkurencji

    w sumie kto mial miec bankowosc internetowa - to juz ja ma. Wiec chodzi o
    nowych graczy raczej. Bo nawet BISE, Dominet i Euro pewnie zespol maja.

  • 9. Data: 2004-10-24 21:48:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gosc napisał:

    > tylko, ze w ogloszeniu jest mowa o banku internetowym dla firm, troche
    > dziwne...

    Dlaczego dziwne? To firmy nie moga przez internet?

    Bartol

  • 10. Data: 2004-10-25 19:29:28
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości