    From: "Pan Bambaryla" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nowy druk przelewu do US
    Date: Wed, 9 Jan 2002 12:52:30 +0100

    Witam,

    Moja księgowa dała mi nowy druk przelewu podatków do US, na którym
    widnieją nowe pola, np.: 10 - typ identyfikatora lub 11 - okres.
    Powiedzmy, że legenda w miarę wyjaśnia to, co nalezy wpisać do tych
    rubryczek w polu nr 10, to w polu nr 11 pojawia się nowość. Miejsce
    na wpisanie dwóch dodatkowych informacji (oprócz RR i T), tylko jakich?
    Ponieważ korzystam z bankowości elektronicznej przy przelewaniu
    podatków na konta US, to mnie ten druk nie dotyczy.
    Ale mam pytania:
    1) czy te nowa pola są związane z jakąś ustawą, która wprowadza
    modyfikacje do standardowego druku przelewu?
    2) czy jeżeli warunek u góry jest spełniony, to jak należy wpłacać
    podatki przy pomocy systemów bankowości elektronicznych, które
    na razie nie są zmodyfikowane (to jest oczywiście pytanie do
    tych banków, ale może coś wiecie już na ten temat)

    Przypominam jednocześnie, że wiele Urzędów Skarbowych zmieniło
    numery rachunków na zapisane w standardzie IBAN. Lista znajduje
    się tutaj: http://www.mf.gov.pl/podatki/doc/rachunki_bankowe.pd

    Pzdr,
    Bam