    From: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: No bez takich na przełomie nowego/starego roku
    Date: Tue, 1 Jan 2002 17:42:36 +0100

    > Nie pko sa, tylko Pekao SA, nie konto vipowskie, tylko Eurokonto [o
    > statusie] VIP.

    Ej, no ale bez takich ;)) Jest nowy rok, jest jeszcze wolne, a ty tu tak z
    wysokiego "c" wpadasz na gościa.
    Wszyscy wiedzą, że "pko sa" to "pekao sa" i że konto vipowskie, vipa, vipów
    itp itd to "eurokonto vip".

    Skąd w Tobie tyle nienawiści? ja bym nigdy w życiu nie napisał "pko sa", no
    ale jak będzie się tak czepiać, to będziemy niepotrzebnie zaśmiecać grupę
    nazwami. I tak np. po co pisać bre, czy bre sa, jak można pokazać, że umie
    się rozszyfrować ten skrót, to dla czego tego nie uczynić, nie? Bank Rozwoju
    Exportu Spółka Akcyjna lepiej brzmi, nie? A może jeszcze 100 postów, że ta
    nazwa powinna być spolszczona i powinna być treści "eksportu"??? Jakie
    "bise"? Lepiej przecież Bank Inicjatyw Społeczno - Ekonomicznych Spółka
    Akcyjna. I wreszcie jakie inteligo???? Czy to inteligo obniża stopy
    procentowe?? Czy to inteligo prowadzi (fizycznie) rachunki inteligo? Kazdy
    powinien pisać Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.

    W postach stosowane są pewne umowy, sformułowanie "pko sa" (w stosunku do
    12401936) widziałem nawet na orzeczeniach sądowych, bilansach firm i uważam,
    że Twoje posty tego typu są nie na miejscu.

    A tak w ogóle to może byś jeszcze mówił "planem kont" ? np. moje 2704-11,
    moje 27041-11 itp??
    Szkoda, że są ibany, ja tak lubię plany kont ;))))))

    z noworocznym akcentem

    @@@@@@@@nteneum