  • 1. Data: 2014-01-20 18:59:11
    Temat: Niemcy jakie konto
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Znajomy mnie podpytał, więc powiedziałem że się zorientuje w temacie.
    Szukałem trochę w archiwum grupy ale za wiele nie ma, no i trochę stare
    już te posty, więc mogło się dużo zmienić. W zasadzie potrzeba takie
    aliorowego Synka tudzież innego konta możliwie z jak najmniejszymi
    opłatami. Zapotrzebowanie raczej standardowe czyli jakieś przelewy i
    wypłaty z bankomatów. Przeliczniki to nawet nie wiem jak tam u nich
    wyglądają ale też przydałby się w miarę dobre. Z góry dzięki za info.

    Xenocide

  • 2. Data: 2014-01-20 19:24:43
    Temat: Re: Niemcy jakie konto
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Ja mam od lat w DKB i chwalę sobie. Konto, karta eC (Maestro) i kredytowa (Visa)
    darmowe.
    W tamtym roku otworzyłem konto w Postbanku (była promocja z tabletem). Jestem
    >26 i od opłaty za prowadzenie konta zwalniają mnie wpływy >=2000 EUR
    miesięcznie Problem jest z darmową autoryzacją przelewów - trzeba mieć
    niemiecki numer telefonu.
    Oba konta założone z polskim adresem.
    K.