  • 111. Data: 2010-05-24 07:48:45
    Temat: Re: (streszczenie) Nie za póżno ? :)
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:htapn5$brg$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy to takie trudne? Fundusz akcyjny mis
    > nie ma kghm i kontraktów na kawę. I jak dostanie pieniądze od klienta to
    > musi kupić akcje mis mimo, że zarządzający wiedzą, że to jest górka lokalna,
    > czy średnio terminowa czy nawet zmiana trendu. To trudne, ale się
    > postarajcie.

    To nie takie trudne, tylko pewnie ja sie malo precyzyjnie wyraziłem
    a chodziło mi konkretnie o tego Aegona który zgarnia prowizje miesiecznie
    (1.95% rocznie) oferujac "pomoc w inwestowaniu" w fundusze
    ktore zgromadzil na swojej platformie i pomiedzy ktorymi klient
    moze "skakac" /sa tam różne fundusze rowniez "bessowe" /
    Zgarnia prowizje _bez_wzgledu_na_ wynik_ osiagniety przez klienta.
    / a pamietamy ze w to i tak wliczona jest już prowizja jaka sobie pobiera dany
    fundusz/

    I to w sumie mialem na mysli, a nie to, ze fundusz akcyjny moze nagle stac sie
    "obligacyjnym"