  • 1. Data: 2010-05-18 20:17:07
    Temat: Wszystko OK, zgodnie z zaleceniami Protokol Medrcow Syjonu
    Od: fatso <f...@n...com>

    Radze wam, Swinskie Ryje, zaczac przyjaznie chrumkac w moim kierunku bo
    oto nadchodza nowe czasy.
    Jak wiecie zapewne, dotychczasowy premier Wlk Brytanii, ponurak szkocki
    o nazwisku Brown, zostal niedawno
    pogoniony z urzedu. Obecnie wladze sprawuje duet egzotyczny,
    konserwatywno-liberalny. Dwoch facetow co wygladaja
    tak samo i mysla tak samo, beda nam wydzierac szmal i podnosci podatki.
    Po paru latach publika bedzie tak wkurwiona,
    ze nie tylko pogoni ich obu z urzedu ale tez sprawi, ze na cala
    generacje ich partie straca szanse na powrot do wladzy.
    Czyli otwiera sie szansa dla tego kto przechwyci ster w Partii Pracy.
    Kto bedzie nowym liderem Partii? jest tylko dwoch kandydatow- rodzeni
    bracia David & Ed Milliband. To nasi ludzie, Litwacy.
    Czyli Chazarzy z Litwy, pseudo-Zydzi i osoby naznaczone pietnem geniuszu
    i samozniszczenia. To maja juz w genach co potwierdzil
    Albert Einstein i dziesiatki innych laureatow Nobla.
    Zatem wiec, po udawanym pojedynku braci, jeden z nich wezmie wladze
    tutaj a drugi po cichu za tronem bedzie go wspieral.
    Wtedy pewnie tez zaczna sie kociokwiki w Polsce bo sie przypomni te 64
    miliardy dolarow, ktorych Kahal juz od dawna oczekuje
    od was w daninie. Mam tu pod reka podrecznik historyka Janusza Tazbira
    pt Protokoly Medrcow Syjonu-prawda czy falsyfikat.
    Mysle, ze to prawda i lece zaraz sobie poczytac. Ja wiele dla siebie nie
    chce, mnie wystarczy ta knajpa na krakowskim Kazimierzu
    gdzie jadlem czulent i pilem piwo zywieckie. No, w ostatecznosci to sam
    browar tez wezme.

    fatso

  • 2. Data: 2010-05-18 20:24:41
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
> [...]
    > chce, mnie wystarczy ta knajpa na krakowskim Kazimierzu
    > gdzie jadlem czulent i pilem piwo zywieckie. No, w ostatecznosci to sam

    jeszcze nie czytales :) ?
    george

  • 3. Data: 2010-05-18 21:09:21
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > No, w ostatecznosci to sam browar tez wezme.

    Po czym kadzie miedziane warzelnicze przetopic na sztaby kilogramowe nakaze
    i chinczykowi za jedwab lub juany wymienie;-)

    --
    AS