  • Data: 2004-01-09 17:24:31
    Temat: Neste A24 i autoryzacja [Millennium]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Włożyłem kartę Millennium VE, wstukałem PIN, pojawił się komunikat o
    dokonaniu autoryzacji... wszystko cacy. Zatankowałem za niecałe 100 PLN.
    Wczoraj na koncie miałem niedozwolony debet spowodowany tą płatnością, bo po
    zatankowaniu sprawdzilem w bankomacie stan konta i wyjalem gotowke
    zostawiajac niecale 50 PLN. Rozliczenie przyszło, konto obciążone.

    Mieliscie podobne problemy?

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm