  • Data: 2004-01-10 13:06:49
    Temat: Re: Neste A24 i autoryzacja [Millennium]
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > Wg mnie to okazalo sie zostala zalozona blokada.

    ...nie została założona blokada :)

    Miałem wczoraj kłopoty ze sprzętem, a potem z konfiguracją i coś się
    wykrzaczyło; wysyłałem o 00:26 via news.astercity.net posta z wyjaśnieniem,
    ale go nie widać. Oto kopia:
    --------------------------------------
    Stasio Podróżnik <d...@c...gazeta.pl> wrote:

    > Ja tysz ... ale za 6 razem olśniło mnie - pytasz czy mieliśmy już
    > sytuację, że nie mieliśmy kaski na koncie ?

    Nie, skądże :) Jestem zbyt taktowny, by interesować się cudzymi finansami :)

    > O ... zdarzało się ... zawsze jak budzę się z potężnym kacem, mam tą
    > świadomość, że przez wejście na e-konto , mój moralniak zostanie
    > spotęgowany ...

    Ja od pewnego czasu biorę na imprezy tylko gotówkę, policzoną z odpowiednią
    rezerwą ;)

    A w temacie - przepraszam za chaotyczny opis, już klaruję. Otóż
    chronologicznie wykonałem następujące czynności:

    1. Zautoryzowałem transakcję na Neste na 100 PLN
    2. Zalałem auto za niecałe 100 PLN (zabrakło kilku groszy)
    3. Poszedłem do bankomatu Euronet.
    4. Sprawdziłem stan konta (dostępne środki)
    5. Wypłaciłem prawie wszystko, zostawiając 50 PLN.

    Wkrótce (minął jeden lub dwa dni, nie pamiętam) zalogowałem się do Millenetu
    i widzę przekroczenie salda, spowodowane transakcją w Neste.

    Wniosek?

    Na koncie nie została założona blokada na tę płatność.

    PS. Oczywiście w Millennium już jest uregulowane.

    > 1. Zatankowal i byla autoryzacja
    > 2. Zaraz potem pojechal pod bankomat i po sprawdzeniu slada wybral
    > gotowke. W saldzie nie bylo uwzglednionej autoryzowanej kwoty na A24

    Tak jest. Niniejszym mianuję Cię mistrzem quizu pt. "Co autor miał na myśli"
    ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm