  • 1. Data: 2012-03-21 07:55:29
    Temat: Najtańszy dom maklerski do akcji zagranicznych
    Od: "3M " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Interesuje mnie możliwość zakupu akcji amerykańskich spółek w celach inwestycyjnych,
    długoterminowo. Podobno taką możliwość dają niektóre domy maklerskie, ale chciałbym
    się
    zapytać czy ktoś już może interesował się tematem i wie gdzie taki rachunek można
    założyć
    najłatwiej, najtaniej (za prowadzenie), gdzie są najniższe (i jakie) opłaty i
    prowizje za zakup,
    najłatwiejszy dostęp przez internet itp. Nie interesują mnie przy tym żadne
    instrumenty pochodne
    oparte na giełdach zagranicznych, forexy itp. Chcę zwyczajnie nakupić Google'a i
    IBM'a na
    emeryturę ;)

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie porady!
    3M