  • 1. Data: 2010-07-23 13:13:53
    Temat: Multibank - opinie
    Od: "multiuser" <n...@n...pl>

    Witam serdecznie, posiadam konto w Multibanku Aquarius, przelewam tam od
    kilku miesięcy wynagrodzenie, posiadam rachunek maklerski w miarę aktywnie
    używany,
    kiedyś lokaty, kart nie mam - nawet debetowej.
    Czy Multibank ma oferty dla stałych klientów typu predefiniowany limit
    odnawialny w koncie, karta kredytowa etc??
    Wiem, że w innych bankach takie oferty są przygotowywane bo cała rodzinka
    korzysta z różnych banków i tam sami dzwonili i proponowali,
    w Multi gdzie postanowiłem przenieść konto [ m.in ze względu na przyjazny
    interfejs, darmowe prowadzenie konta przy odpowiednich zarobkach] nikt się
    do mnie nie odzywa..na www nie ma ofert.
    Czy samemu w tym banku trzeba wykazywać inicjatywę? jakich ofert można się
    od nich spodziewać przy regularnym korzystaniu z konta i wpływach powyżej 5k
    zł?
    Czy też szukać innego banku? :-)))Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-07-23 13:35:19
    Temat: Re: Multibank - opinie
    Od: luc <b...@g...net>

    On 23 Lip, 15:13, "multiuser" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > zł?
    > Czy też szukać innego banku? :-)))Pozdrawiam!

    Z tego co wiem, to nie dostaniesz oferty, jeśli nie zgodzisz się na
    otrzymywanie informacji handlowych. Sprawdź w Zmiana danych\Zgody
    formalne czy masz to zaznaczone. Ja nie mam i co jakiś czas dostaję
    wiadomość, że maja coś dla mnie ciekawego, ale nie pokaża, dopuki nie
    zgodze się na przesyłanie tego spamu ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2010-07-23 15:40:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 23 Jul 2010 15:13:53 +0200, multiuser napisał(a):

    > Czy Multibank ma oferty
    > dla stałych klientów typu predefiniowany limit odnawialny w koncie,
    > karta kredytowa etc??

    Skoro korzystasz z AQ to spytaj swojego doradcy i na pewno coś Ci
    zaproponują, tak myślę.

    Xenocide