  • 31. Data: 2002-10-31 10:45:20
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej
    Od: g...@p...onet.pl

    > Pozwol że wyprowadzę cię z błędu - to nie jest bank internetowy (pomyliło ci
    > się chyba z mbankiem). A starania pracowników, które nie wiem jak byłyby
    > wielkie nie naprawią błędów organizacyjnych i braku przygotowania tych
    placówek
    > do obsługi większej ilości klientów.

    Trudno się z Toba nie zgodzić, że bank nie jest przystosowany
    do obsługi większej ilości klientów, ale chyba takie jest założenie
    że wizyte osobistą składa się w ostateczności. (osobiście
    byłem tam 2 razy na 12 miesięcy). Raz w piatek koło 18:00
    i faktycznie kłebił się dziki tłum, który wymagał by do sprawnej
    obsługi podwójnej ilości stanowisk.

    Miałem(mam) jeszcze konto w PekaoSA i tam nigdy, paradoksalnie, nie musiałem
    czekać w kolejce, ale jakos nie tęsknie ;)

    Uswiadom mnie też prosze co to jest bank internetowy (jakaś definicja ?).
    bo przez rok wykonuje wszystkie operacje w Multi przez internet
    i chciałbym wiedzieć z czym mam doczynienia :).

    pozdrawiam
    Grzesiek

  • 32. Data: 2002-10-31 10:54:31
    Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
    Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>

    > Krzysku! Idac ta droga rozumowania mozna smialo stwierdzic, ze Multibank
    > jest wspaniala i genialna oferta i tylko ci pieprzeni klienci
    > przeszkadzaja....

    Bo to w gruncie rzeczy taki pr. Prawda Krzyśku ? Prawda ?
    ;-)

    Grzegorz

  • 33. Data: 2002-10-31 11:01:26
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > bo przez rok wykonuje wszystkie operacje w Multi przez internet
    > i chciałbym wiedzieć z czym mam doczynienia :).

    Hmmmmm według mnie to bank który nie ma sieci placówek a swoją działalność
    opiera wyłącznie na internecie i telefonie - i dlatego według mnie mamy w tej
    chwili tylko jeden bank internetowy tj. mbank (bo inteligo jako że należy już
    do PKO BP wypadło z gry). Jeżeli popierasz tezę że Multibank to bank
    internetowy to w takim razie należy przyjąć, że większość banków w chwili
    obecnej w Polsce to banki internetowe (bo oferują usługi oparte również na
    internecie) - z czym niestety nie mogę się zgodzić.

  • 34. Data: 2002-10-31 11:26:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> wrote in message
    > Bo to w gruncie rzeczy taki pr. Prawda Krzyśku ? Prawda ?
    > ;-)

    Nie. Za błędy zawsze przepraszałem i są one zawsze sprawdzane. Ale błędy
    zawsze też będą - kto ma inne zdanie jest po prostu niedojrzały. Moja
    odpowiedź była konkretna na konkretne zarzuty. Można do MultiBanku wysyłać
    korespondecję poczta, można kartę otrzymać pocztą i można podpisywać wnioski
    na odległość - ot co :-)

    Krzysiek

  • 35. Data: 2002-10-31 11:33:32
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > korespondecję poczta, można kartę otrzymać pocztą i można podpisywać wnioski

    Nieprawda - można złożyć wniosek elektronicznie ale i tak trzeba przyjść do CUF-
    u i podpisać go osobiście.

  • 36. Data: 2002-10-31 11:36:04
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Hmmmmm według mnie to bank który nie ma sieci placówek a swoją działalność
    > opiera wyłącznie na internecie i telefonie

    Były to więc bank internetowo-telefoniczny, nieprawdaż? A nawet
    internetowo-telefoniczno-smsowo-wapowo-kafejkowo-poc
    ztowy? ;-)))

    > - i dlatego według mnie mamy w tej
    > chwili tylko jeden bank internetowy tj. mbank (bo inteligo jako że należy
    już
    > do PKO BP wypadło z gry).

    ??? i co z tego? BRE Bank ma placówki i PKO BP ma placówki. Co w tej chwili
    mają posiadacze kont Inteligo z placówek PKO BP więcej niż posiadacze kont w
    mBanku z placówek BRE? Natomiast co będzie w przyszłości to zobaczmy.
    Marketingowym tekstom tak jakoś z definicji nie wierzę ;-)) Pożyjemy -
    zobaczymy.

> [...]
    > obecnej w Polsce to banki internetowe (bo oferują usługi oparte również na
    > internecie) - z czym niestety nie mogę się zgodzić.

    MultiBank - to bank elektroniczny (choć to też nie najlepszy termin) z
    siecią placówek. Tak się właśnie pozycjonuje - placówki są uzupełnienim dla
    kanałów zdalnych. Każdy klient MultiBanku powinien się w maksymalnym stopniu
    obsługiwać sam lub przez operatorów, agentów itp. Ale przede wszystkim sam
    przez kanały automatyczne.

    K. Kowalski

  • 37. Data: 2002-10-31 11:52:59
    Od: s...@o...pl

    Bank elektroniczny to w tej chwili wlaściwie każdy bank:)
    A to jak się Multibank próbuje pozycjonować nie ma nic wspólnego z tym jak jest
    odbierany - skoro ma placówki i ma elektroniczne kanały dostępu to jest to
    zwykły bank detaliczny z różnymi kanałami dystrybucji swoich produktów i niczym
    nie odbiega od reszty jemu podobnych

  • 38. Data: 2002-10-31 12:01:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Nieprawda - można złożyć wniosek elektronicznie ale i tak trzeba przyjść
    do CUF-
    > u i podpisać go osobiście.

    Nieprawda - bzdury Waćpan prawisz. Umowy o konta, karty można podpisywać bez
    chodzenia do placówki.

    K. Kowalski

  • 39. Data: 2002-10-31 12:02:10
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > obecnej w Polsce to banki internetowe (bo oferują usługi oparte również na
    > internecie) - z czym niestety nie mogę się zgodzić.

    Cóż, ja się okopie na swoim stanowisku :).
    Sprawa wg Ciebie rozbija sie o słowo "wyłącznie"

    jeżeli calość spraw związanych z obsługa można załatwić przez internet
    i telefon to bank jest internetowy ?
    i dla mnie jest bez znaczenia czy ma on jakąś placówke czy nie.
    (traktuje to jako dodatkowe bonusy)
    Odwracając sytuacje, jeżeli mBank, otworzy jedną placówke
    to straci status banku internetowego ?

    pozdr
    Grzesiek

  • 40. Data: 2002-10-31 12:03:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

> [...]
    > zwykły bank detaliczny z różnymi kanałami dystrybucji swoich produktów i
    niczym > nie odbiega od reszty jemu podobnych

    I o to chodzi. Niemniej pozycjonowanie ma znaczenie bo klienci MultiBanku o
    wiele bardziej zdają sobie sprawę z tego, że placówka może być uzupełnieniem
    kanałów zdalnych niż klienci Pekao, WBK, ING itd - gdzie nadal dostęp przez
    Internet, WAP itd jest jakimś dodatkowym ficzerem (że tak nieładnie to nazwę
    ;-)

    K. Kowalski