    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank leci sobie w kulki ...
    Date: Sun, 25 May 2003 21:21:03 +0200

    ... i przysyła mi jakieś śmiecie do domu.

    Kiedyś składałem wniosek o KK w multibanku. Oczywiscie odrzucony, z
    niewyjaśnionych przyczyn. Ale oczywiście zdążyli mi założyc konto i
    podać user_id do tego konta. Pare dni po tym dowiedziałem się, że
    jednak karty nie dostanę. Od razu zadzwoniłem do multibanku z prośbą o
    natychmiastowe zamknięcie konta (mam świadków ;)). Oczywiście pan
    mu-linek przyjął moje zlecenie zamknięcia konta. Potem sprawdzałem
    jeszcze ze 2 razy w necie i widziałem po miesiącu, że konto nadal
    funkcjonuje ...

    Zapomniałem o sprawie, bo mało mnie to obchodziło co oni z tym kontem
    zrobią, a nie miałem czasu za bardzo z nimi gadac ... Jakie było moje
    zdziwienie gdy ostatnio znalazlem w skrzynce pocztowej jakies śmieszne
    reklamówki promocyjne multi, skierowane wyraźnie do klientów banku.
    Troche mnie to wnerwiło bo takowym klientem nie jestem i nie zamierzam
    być. Zadzwoniłem wiec na mu-linie i pytam o co im chodzi i dlaczego
    przesyłają mi spam skoro nie jestem ich klientem. Oczywiście pełna
    konsternacja, potem ściema że pewnie udostępniłem dane firmie (i tu
    nazwa). Oczywiście moja odpowiedź negatywna, bo nigdy nie udzielam
    zgody na przetwarzanie moich danych w celach reklamowych (choć pewnie
    i tak jakieś tam durne firmy mają moje dane). Pani m-linka nie
    wiedziała co począć. No to jej wyjaśniam, że składałem wniosek i karte
    i zaznaczałem, że nie chce przetwarzania danych, a po za tym to
    składałem dyspozycję zamknięcia konta. Pani się troche rozbudziła i
    sprawdziła moje dane w systemie. Oczywiście nadal tam figuruje i
    dodatkowo miałem zaznaczoną opcję przetwarzania danych w celach
    marketingowych (na wniosku zaznaczałem ze nie chce !!!). Pani
    odznaczyła mi tę fajną opcję ;). Ale ja byłem uparty i mówie ze nie
    chce tego konta. Żeby je zlikwidować to muszę podac user_id i hasło
    telefoniczne (cyfry wybrane pewnie). Oczywiście już ich nie pamietam,
    bo konto likwidowałem (pierwszy raz) jakieś pol roku temu :)), tutaj
    znowu konsternacja mu-linki i propozycja, że oddzwonią do mnie, ustalą
    nowy user_id i hasło, a potem będe mógł zlecic zamknięcie konta ...
    LOL. Oczywiście oddzwaniają o losowej porze, niby w ciągu 15 minut,
    ale jak wcześniej to przerabiałem to zdarzało się ze następnego dnia
    ... Niestety nie bardzo miałem czas na takie zabawy, i konto wisi u
    nich nadal ... ciekawe jaką promocję będą mieli następnym razem.

    Ogólnie to widać, że mają tam straszny bałagan i strach tam trzymać
    jakis kash. Chyba, że stosują taktykę im więcej klientów, tym fajniej
    można się chwalić w prasie i na stronie www. A że klient to martwa
    dusza to nic, utrzymanie konta nie kosztuje, a w statystykach pięknie
    wygląda ... bleah ....

    pzdr,
    Dentarg

    --