  • Data: 2004-12-06 19:22:04
    Temat: Multibank i przelewy zagraniczne... ;-)
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Mój przelew po 37 dniach nadal nie dotarł do Grecji. Tydzień temu
    złożyłem reklamację, mieli oddzwonić w ciągu kilku dni. Nie dzwonili,
    więc ja właśnie dzwonię. Po 10 minutach czekania panienka pyta "czy jest
    pan pewny, że pan tę reklamację składał w Multibanku?" ;-))))))) Chyba
    im się zgubiła... Czekam dalej, ciekawe co będzie.

    A właśnie otworzyłem kopertę i wyjąłem potwierdzenie wykonania innego
    przelewu zagranicznego. Bez podpisu i stempla. Ciekawe, czy za wysłanie
    podpisanej wersji pobiorą 5 pln. ;-)

    Burdel w tym archeo...
    --
    Samotnik