    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - ankieta VE
    Date: 5 Nov 2002 12:37:00 +0100

    Jaki powinien być limit wypłat gotówki dla kart Visa Electron? Wypełnij
    ankietę!

    Posiadacze MultiKonta ja i MultiKonta my sygnalizują nam, że dzienne limity
    wypłat gotówki dla ich kart Visa Electron są zbyt niskie lub zbyt wysokie.
    Wypełniając ankietę pomogą nam Państwo ustalić, jaka kwota limitu będzie
    najwygodniejsza i jednocześnie bezpieczna. Zapraszamy posiadaczy MultiKonta ja
    lub MultiKonta my posługujących się kartami Visa Electron do głosowania!

    A MOŻE LEPIEJ BY BYŁO GDYBY KAŻDY MÓGŁ USTALIĆ SWÓJ INDYWIDUALNY LIMIT, LUB
    UMOŻLIWIĆ WYBÓR Z PARU MOŻLIWOŚCI.

    p.s. A opinia posiadaczy Multikonta Jestem chyba ich nie interesuje !

    cześć