  • 1. Data: 2006-10-18 10:11:12
    Temat: Multibank - Przelew do US
    Od: "_=_" <p...@o...eu>

    Witam,

    Od wczoraj próbuję zrobić przelew podatku do US.
    Gdy na odpowiednim ekranie wpiszę wszystkie dane i wcisnę przycisk "dalej"
    pokazuje się komunikat: "w polu okre rozliczenia jest błędna wartość".
    A ja jej wogóle nie zmieniałem, a na dodatek jest tam, wedłum mnie, poprawna
    wartość.

    Czy ktoś z Was ma podobny problem?

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2006-10-18 10:22:26
    Temat: Re: Multibank - Przelew do US
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    _=_ wrote:

> [...]
    > "dalej" pokazuje się komunikat: "w polu okre rozliczenia jest błędna
    > wartość". A ja jej wogóle nie zmieniałem, a na dodatek jest tam,

    A co tam wpisujesz i czy zgadza się z symbolem deklaracji
    PIT/CIT/VAT....?

  • 3. Data: 2006-10-18 12:34:34
    Od: "ktos" <j...@o...pl>

> [...]
    > pokazuje się komunikat: "w polu okre rozliczenia jest błędna wartość".
    > A ja jej wogóle nie zmieniałem, a na dodatek jest tam, wedłum mnie,

    Mialem podobnie
    jesli w polu okres zmienisz 9 na 09 bedzie OK

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 4. Data: 2006-10-18 15:20:51

    > Mialem podobnie
    > jesli w polu okres zmienisz 9 na 09 bedzie OK

    o kurcze, to było to. Trzy dni się z tym męczyłem.

    Wielkie dzięki i pozdrawiam,
    Sebastian