eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[MultiBank] W jaki sposób przez swoją głupotę "odrobiłem" opłatę za KK, którą dostałem w promocji za 0zł › [MultiBank] W jaki sposób przez swoją głupotę "odrobiłem" opłatę za KK, którą dostałem w promocji za 0zł
  • Data: 2005-03-25 13:33:03
    Temat: [MultiBank] W jaki sposób przez swoją głupotę "odrobiłem" opłatę za KK, którą dostałem w promocji za 0zł
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Mówią: nic w przyrodzie nie ginie. I MultiBankowi rzeczywiście się to
    sprawdzi ;-)

    Napiszę ku przestrodze, bo może nie tylko ja taki "niekumaty" jestem, a co.

    Wymyśliłem w swojej naiwności, że ustawienie spłacania 100% zadłużenia
    salda karty kredytowej przez WWW spowoduje automatyczne zrealizowanie
    przelewu z MultiKonta na konto do spłaty karty. Co więcej, nie zwróciłem
    uwagi, że dyspozycja nie została przez system przyjęta (co zauważyłem
    dopiero "po fakcie", próbując ustawić dziś jeszcze raz taką spłatę).

    Dziś, dwa dni po terminie płatności, zdumienie moje było wielkie, gdy
    zobaczyłem, że karta nadal niespłacona.

    A to dlatego, że najpierw trzeba zmienić konto do spłaty karty z konta
    technicznego na MultiKonto przez MultiLinię, o czym dowiedziałem się na
    rzeczonej MultiLinii właśnie, dziś.

    Cóż, człowiek uczy się całe życie, i to na błędach niestety.

    Pal już licho 63zł odsetek, boję się tylko restrykcyjnego podejścia do
    mnie jako klienta, bo pewnie scoring kredytowy będę miał teraz niższy -
    system jest bezduszny, "ten pan nie spłaca w terminie". A to tylko 2
    dni, snif :(

    Pozdrawiam, życząc wszystkim wesołych świąt w rodzinnej atmosferze.

    Marek