  • 1. Data: 2002-07-03 15:20:14
    Temat: waria KIR
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    zgodnie z iformacja uzyskana w INTELIGO sa problemy z KIR'em
    Lukas bank nic nie wie, wiec nie wiem czy to zciema czy prawda

    przelewy ktore powinny dojsc o 12.00 do tej pory wisza w powietrzu

    moze ktos z gropowiczow ma jakies informacje

    ciekawe jaki to ma zwiazek z dymisja Belki i wylaczniem telefonow
    w MF.

    DA_none

  • 2. Data: 2002-07-03 16:02:03
    Temat: Re: waria KIR
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > moze ktos z gropowiczow ma jakies informacje
    >
    > ciekawe jaki to ma zwiazek z dymisja Belki i wylaczniem telefonow

    Ja wyslalem przelew z lukasa na Inteligo wczoraj i do chwili obecnej go nie ma :
    (

  • 3. Data: 2002-07-03 17:17:13
    Od: "Reaktorek" <r...@z...pl>

    Wczoraj przesylalem z PKO SA do Multi.
    Nadal ich nie ma.

  • 4. Data: 2002-07-03 20:47:53
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    > zgodnie z iformacja uzyskana w INTELIGO sa problemy z KIR'em
    > Lukas bank nic nie wie, wiec nie wiem czy to zciema czy prawda
    >
    > przelewy ktore powinny dojsc o 12.00 do tej pory wisza w powietrzu

    Chyba cos faktycznie się posypało. Właśnie przed chwilą dotarł przelew
    wysłany 1 sesją, normalnie nigdy nie trwało to tak długo.

    Tomek D

  • 5. Data: 2002-07-04 07:24:54
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Chyba cos faktycznie się posypało. Właśnie przed chwilą dotarł przelew
    > wysłany 1 sesją, normalnie nigdy nie trwało to tak długo.

    posypalo sie i to bardzo.
    padl podstawowy mainframe
    trzy sesje byly rozliczone w jednej ok godz 19.00
    na szczescie NBP poczekal na KIR z rozliczeniami rachunkow nostro bankow
    to by dopiero bylo gadanie w prasie jakby dzien wypadl calkiem z rozliczen
    i tak wypadly wszystkie polecenia zaplaty...

    pozdr
    radek

  • 6. Data: 2002-07-04 07:56:48
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    > zgodnie z iformacja uzyskana w INTELIGO sa problemy z KIR'em

    Za money.pl i PAP: http://www.money.pl/Banki/Wiadomosci/W/1025768866.ht
    ml

    2002.07.04 09:48
    Usterka Elixiru uniemożliwiła rozliczenia międzybankowe

    Elixir nie dokonywał w środę terminowego rozliczenia transakcji
    międzybankowych z powodu usterki. Uniemożliwiła ona także realizację poleceń
    zapłaty z rozliczeń - poinformowała Krajowa Izba Rozliczeniowa w środowym
    komunikacie.

    'W środę wystąpiła usterka w bazie elektronicznego systemu
    rozliczeń międzybankowych Elixir. Uniemożliwiło to dokonanie
    terminowego rozliczenia w I i II sesji, a także spowodowało
    wyeliminowanie polecenia zapłaty z rozliczeń w tym dniu' -
    napisała KIR w komunikacie.

    'Wszystkie pozostałe zlecenia płatnicze zostały zrealizowane w III sesji i
    przekazane do banków' - podano.

  • 7. Data: 2002-07-04 10:08:28
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisała KIR w komunikacie.
    >
    > 'Wszystkie pozostałe zlecenia płatnicze zostały zrealizowane w III sesji i

    A co dokładnie padło w KIRze?

    TM

  • 8. Data: 2002-07-04 10:30:27
    Od: "kriscop" <k...@w...pl>

    > A co dokładnie padło w KIRze?

    belka przestal byc ministrem finansow!!!
    od dluzszego czasu jak korzystam z bankow i obserwuje kir to widze , ze jak
    sie cos dzieje przelomowego , ktos rezygnuje .... zawsze jest
    awawia!!!!!!!!!
    mam tego dosc , z tego powodu mam tez straty .
    jak zlapac ich za jaja i to tak zeby bardzo bolalo?
    aha , tak na marginesie wiecie , ze w polsce mamy od dawna argentyne?
    niby awaria , a juz ktos zarobil z jakies 20 milionow, ot podobnie bylo z
    dolarem i z akcjami , lepiej nich bedzie na przyszlosc, zeby jakis dupek
    szedl w odstawke , to niech nikomu nic nie gada i dopiero po 17 , publicznie
    on przedstawi w telewizji publicznej ze rezygnuje , dostal dymisje , jesli
    cos wyjdzie wczesniej to od razu bedzie wiadomo , ze przeciek , a tak ....
    sami widzicie.
    pozd