  • 1. Data: 2008-11-05 19:14:54
    Temat: [Multi] zwrot oplaty za konto
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    W pazdzierniku otworzylem ponownie konto Ja w Multi.
    Pod koniec miesiaca pobrali 5 PLN z groszami za
    prowadzenie konta (niepelny miesiac).
    Pomimo, ze wplynela tam pensja
    wyzsza niz wymagane 1500 PLN to na razie
    oplaty za konto nie oddali. Kiedy mozna
    sie spodziewac zwrotu czy juz raczej powinien
    byc i nalezy skladac reklamacje?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-11-05 19:16:24
    Temat: Re: [Multi] zwrot oplaty za konto
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > wyzsza niz wymagane 1500 PLN to na razie
    > oplaty za konto nie oddali. Kiedy mozna
    > sie spodziewac zwrotu czy juz raczej powinien

    Mi zwracaja zawsze nastepnego dnia po pobraniu. Aczkolwiek pobieraja mi
    ta oplate w ratach : raz 6 PLN, a po jakims czasie 9 PLN (mam
    Aquariusa). Nie wiem dlaczego tak jest :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-11-05 19:38:45
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości

    > oplaty za konto nie oddali. Kiedy mozna
    > sie spodziewac zwrotu czy juz raczej powinien
    > byc i nalezy skladac reklamacje?

    Raczej reklamuj. Multi ma prawdopodobnie problem ze zwrotem opłaty jeśli
    kwota jest niestandardowa.

    marekz

  • 4. Data: 2008-11-05 20:06:56
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 5 Nov 2008 20:14:54 +0100, "Marcin" <u...@u...eu> wklepał(-a):

> [...]
    >wyzsza niz wymagane 1500 PLN to na razie
    >oplaty za konto nie oddali. Kiedy mozna
    >sie spodziewac zwrotu czy juz raczej powinien

    Reklamuj. U mnie też był problem przy pierwszej opłacie, jak wprowadzili te
    zmiany.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 5. Data: 2008-11-05 20:57:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Reklamuj. U mnie też był problem przy pierwszej opłacie, jak wprowadzili te
    > zmiany.

    u mnie zawsze pobierają na raty, bo praktycznie nigdy nie mam pełnej
    kwoty, ale po 1-2 dniach zwracają; sugeruję poczekać jeszcze kilka dni

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-11-06 12:09:16
    Od: note11 <n...@e...net>

> [...]
    > wyzsza niz wymagane 1500 PLN to na razie
    > oplaty za konto nie oddali. Kiedy mozna
    > sie spodziewac zwrotu czy juz raczej powinien
    reklamuj, miałem podobną sytuację

  • 7. Data: 2009-01-05 20:57:41
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Mam taką samą sytuację. Pobrali mi opłatę na przełomie 10/11, do dzisiaj
    nie zwrócili.
    20 listopada złożyłem reklamację, ponoć została podpięta do jakiejś
    grupowej reklamacji. Po miesiącu (tyle niby mieli na jej rozpatrzenie)
    kasa nie wróciła. Zadzwoniłem ponownie żądając zwrotu kasy - w końcu
    brak odpowiedzi w terminie oznacza chyba, że reklamacja jest uznana?
    Moja reklamacja została tym razem indywidualnie przesłana do zespołu
    zajmującego się tą sprawą (podobno) i do dzisiaj nadal ani kasy, ani
    odpowiedzi.
    Proponuję przejrzeć swoje konta, bo może też macie jakieś niezwrócone
    opłaty. 7 zł nie majątek, więc można przeoczyć.

    A swoją drogą, czy ktoś się orientuje, po co Multibank to robi? Skoro
    wiedzą, jakie były wpływy na konto, to w ogóle mogliby opłaty nie
    pobierać. Wygląda więc na to, że jest jakiś cel w tym pobieraniu
    pieniędzy i zwracaniu dzień lub dwa później. Mrożą sobie po coś taką
    kasę? W końcu w skali całego banku to kilka (dziesiąt?) milionów zł.

    pozdrawiam

    Bart