  • 1. Data: 2008-11-13 08:36:24
    Temat: Re: Multi - Visa Aquarius czy Visa Platinum ?
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    czw, 13 lis 2008 o 10:04 GMT, Sebcio napisał(a):

    > Co wybrać, przy założeniu braku corocznej opłaty za odnowienie karty ?
    > VP będzie drożej kosztować w chwili wydania, ale jest niżej
    > oprocentowana.

    A zamierzasz nie splacac karty w GP? i korzystac z kredytu? bo mi sie to
    jeszcze nigdy nie zdazylo :)

    > Czy jej zalety nad Aquariusem uzasadniają wydanie 250PLN
    > w chwili wydania ?

    jw. :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 11:13:18 up 1 day, 22:33, 4 users, ]

  • 2. Data: 2008-11-13 09:04:42
    Temat: Multi - Visa Aquarius czy Visa Platinum ?
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Witam !

    Co wybrać, przy założeniu braku corocznej opłaty za odnowienie karty ?
    VP będzie drożej kosztować w chwili wydania, ale jest niżej
    oprocentowana. Czy jej zalety nad Aquariusem uzasadniają wydanie 250PLN
    w chwili wydania ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 3. Data: 2008-11-13 10:15:35
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > będzie drożej kosztować w chwili wydania, ale jest niżej oprocentowana.
    > Czy jej zalety nad Aquariusem uzasadniają wydanie 250PLN w chwili wydania

    Podobno gdy sie przenosi karte to w Multi nie ma oplaty za wydanie. Czyli
    obie karty wyjda Ci podobnie. Dochody trzeba miec pow. 10000zl netto przy
    platinum.

  • 4. Data: 2008-11-13 10:57:41
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Szymon pisze:

    > Podobno gdy sie przenosi karte to w Multi nie ma oplaty za wydanie. Czyli

    Niestety, dotychczasową kartę mam w mBanku i jej nie przeniosę, bo
    Multibank dyskryminuje klientów siostrzanego banku :(

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2008-11-13 10:59:44
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Brzezi pisze:

    > A zamierzasz nie splacac karty w GP? i korzystac z kredytu? bo mi sie to
    > jeszcze nigdy nie zdazylo :)

    A mi się zdarzyło :) Natomiast już nawet nie chodzi o te dwa procent
    niżej. Chodzi o całą resztę - z tego co wyczytałem to jedyna praktyczna
    różnica w kartach to własnie te dwa procent. Cała reszta wygląda chyba
    identycznie w przypadku obu kart.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 6. Data: 2008-11-13 11:02:17
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Niestety, dotychczasową kartę mam w mBanku i jej nie przeniosę, bo
    > Multibank dyskryminuje klientów siostrzanego banku :(

    Ostatnimi czasy relacje Multibank-mBank sa naprawde dziwne... czyzby po
    cichu realizowany byl pomysl polaczenia tych podmiotow?

  • 7. Data: 2008-11-13 11:14:18
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 13 Nov 2008 12:02:17 +0100, Szymon napisał(a):

    > Ostatnimi czasy relacje Multibank-mBank sa naprawde dziwne... czyzby po
    > cichu realizowany byl pomysl polaczenia tych podmiotow?

    Mniemam, że dla BRE nie jest interesem wysysanie soków z innej,
    sąsiedzkiej gałązki tego samego drzewka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2008-11-13 11:17:18
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Mniemam, że dla BRE nie jest interesem wysysanie soków z innej,
    > sąsiedzkiej gałązki tego samego drzewka.

    Zwroc uwage... mam karte mbanku, ktora chce przeniesc, ot chocby celem
    podwyzszenia limitu, unikniecia oplaty za odnowienie itp. Ide do multi. Tu
    zonk. Wiec ide np. do Aliora, Getina czy kilku innych bankow majacych opcje
    przeniesienia. Czy aby na pewno takowa postawa wyszla BRE na dobre?

  • 9. Data: 2008-11-13 17:31:30
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zonk. Wiec ide np. do Aliora, Getina czy kilku innych bankow majacych
    > opcje przeniesienia. Czy aby na pewno takowa postawa wyszla BRE na dobre?
    to ja swoje dwa slowa,
    mam od jakiegos czasu VG multi, kilka dni temu mbank przysyla umowe na ich
    karte z 2x wiekszym limitem -wiec moze jakas wojna miedzy nimi? na
    przezycie?
    odpuscilem sobie bo juz portfel ma 5cm szerokosci :)

  • 10. Data: 2008-11-13 17:43:43
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > przezycie?
    > odpuscilem sobie bo juz portfel ma 5cm szerokosci :)

    Raczej nie wojna o konsolidacja. Gdybys wzial, bylbys bardziej jeszcze
    zwiazany z BRE.