  • 1. Data: 2008-11-13 07:39:46
    Temat: CITIBANK-przestroga
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Kilka dni temu pisałem na grupie o lokatach które się nie odnowiły mimo że
    powinny. Mam założonych kilka lokat o oprocentowaniu 7,5%, część z nich
    zamiast się odnowić przeszły na konto główne, złożyłem reklamację i wczoraj
    miałem telefon że to pomyłka ze strony banku, że lokaty zostaną odtworzone z
    tym samym oprocentowaniem itd..... Wszystko fajnie tylko że dzisiaj logując
    się na stronie banku okazało się że lokaty odliczyły się co do sztuki ale z
    oprocentowaniem..... 2,6 %. Przestrzegam wszystkich którzy maja swoje
    pieniądze w tym banku, być może to kolejna pomyłka /wątpię/ ale należy na
    bieżąco monitorować stan swoich oszczędności w tym banku.

  • 2. Data: 2008-11-13 07:49:36
    Temat: Re: CITIBANK-przestroga
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przestrzegam wszystkich którzy maja swoje
    > pieniądze w tym banku, być może to kolejna pomyłka /wątpię/ ale należy na
    > bieżąco monitorować stan swoich oszczędności w tym banku.

    każdy bank należy pilnować, złóż reklamację i napisz co z tego wyszło

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-11-13 18:55:07
    Od: "Piotr.M" <p...@o...pl>

    > każdy bank należy pilnować, złóż reklamację i napisz co z tego wyszło
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    hehe ja dzis skladalem reklamacje ;-) bo mi nieslusznie naliczyli oplate za
    konto :D ale pan na citiphone ;-) przeprosil za wynikłą sytuacje :d i
    wszystko skorygowal :D lol

  • 4. Data: 2008-11-13 19:15:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > hehe ja dzis skladalem reklamacje ;-) bo mi nieslusznie naliczyli oplate za
    > konto :D ale pan na citiphone ;-) przeprosil za wynikłą sytuacje :d i
    > wszystko skorygowal :D lol

    nie no, w citi takie sprawy załatwiają od ręki...a nie w 30 dni jak to w
    takim jednym banku bywa ;-)

    okazuje się, że jak się chce to można!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-11-13 21:23:03
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > każdy bank należy pilnować, złóż reklamację i napisz co z tego wyszło
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    No więc wersja doradcy z wczoraj jest taka że lokaty powinny się automatem
    odnawiać i że to błąd techniczny, wersja z dzisiaj jest taka że nie powinny
    bo to były lokaty promocyjne..... tak sobie myślę że jeśli nie powinny a
    kilka z nich jednak się odnowiło to zrobił to pracownik banku bez zgody i
    powiadamiania klienta..... w sumie czemu ja narzekam, przecież mógł moimi
    pieniędzmi Np. zagrać na giełdzie :) Tak powinno być w każdym banku: klient
    sobie śpi a jego pieniądze "pracują" ulokowane przez doradcę.... tylko czemu
    jak człowiek sam lokuje to na 7,5 a jak doradca to na 2,6% ?? Pewnie to
    czysty przypadek :)

  • 6. Data: 2008-11-14 19:00:09
    Od: t...@o...pl

    On 13 Lis, 20:15, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie no, w citi takie sprawy załatwiają od ręki...a nie w 30 dni jak to w
    > takim jednym banku bywa ;-)
    >
    > okazuje się, że jak się chce to można!

    super, że szybko ;) bo to nie pierwszy przypadek był - dlatego sprawa
    załatwiona od ręki :)
    mi też we wrześniu pobrali niesłusznie opłatę za prowadzenie konta -
    zorientowałem się blisko po miesiącu i po zareklamowaniu sytuacji
    oddali pieniądze.
    ale ilu ludzi się nie zorientowało, że ich konta zostały uszczuplone
    tego nie wiadomo.

  • 7. Data: 2008-11-15 03:05:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.S" gfgm5f$522$...@n...news.neostrada.pl

    > należy na bieżąco monitorować stan swoich oszczędności w tym banku.

    A w jakim/którym nie trzeba?

    -=-

    Ja skorzystałem z usług pocztowego. Wpłaciłem 480 złotych i jeśli przeżyję -- dam
    znać. :)

    Na razie koperta z hasłem wygląda tak, jakby ją ktoś otwierał przede mną. :)
    (nie mam tajemnic, więc mnie to nie wzrusza)
    I kopertę z hasłem, i kopertę ze zdrapkową kartą otrzymałem dopiero dzień
    po założeniu konta. Na razie (w trzy dni po założeniu konta) nie mogę
    zalogoać się, bo konto zostało zablokowane. Ponoć odblokuje się po tym,
    jak bank otrzyma podpisaną umowę... Najgorsze jednak jest to, że wpłacenie
    makulatury czy złomu wymaga wypełnienia stosownego papierka, nie jak w banku
    podania dowodu osobowego ;) lub podobnego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-11-15 21:05:32
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    <t...@o...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > super, że szybko ;) bo to nie pierwszy przypadek był - dlatego sprawa
    > załatwiona od ręki :)
    > mi też we wrześniu pobrali niesłusznie opłatę za prowadzenie konta
    /.../

    Czyżbym coś przegapił? Czy można w Citi uniknąć opłaty za prowadzenie konta?
    JAK to zrobić???

    k.

  • 9. Data: 2008-11-15 22:30:27
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 16 Nov 2008 01:05:32 +0400, kashmiri wrote:

    > Czyżbym coś przegapił? Czy można w Citi uniknąć opłaty za prowadzenie konta?
    > JAK to zrobić???

    Konto CitiOne Direct, 5 000 wplywów miesięcznie.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 10. Data: 2008-11-16 22:16:18
    Od: t...@o...pl

    On 15 Lis, 23:30, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:
    > Konto CitiOne Direct, 5 000 wplywów miesięcznie.
    może to być np. 5 przelewów po 1000 zł (te same 1000 zł).