  • 11. Data: 2003-12-17 13:13:25
    Temat: Re: Money order/Cashiers check
    Od: m...@p...onet.pl

    > Nie ma w Polsce czegoś takiego ja money order.

    Z tego co pamiętam sprzedaje je American Express w Warszawie. Cena blnkietu 20
    PLN + kwota do wydrukowania na czeku po kursie sprzedaży.

  • 12. Data: 2003-12-18 00:26:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    krab wrote:

    > to wychodzi znacznie taniej niz np bidpay

    ??? - zależy od kwoty

    http://www.auctionpayments.com/

    Money Order Amount
    Fees

    $10.00 and under
    $1.95

    $10.01 to $30.00
    $2.95

    $30.01 to $50.00
    $3.95

    $50.01 to $100.00
    $4.95

    $100.01 to $700.00
    2.25% + $4.95

    Tylko nie rozumiem, dlaczego czekam już 5 dni na akceptację obciążenia
    karty. Blokada kwoty jest założona na karcie i co z tego ?
    Ktos wie, dlaczego muszę tyle czekać ? Bidpay nie odpowiada na moje
    maile z zapytaniem, a sprzedawca się niecierpliwi ...

    MichalL