  • 1. Data: 2006-05-03 17:46:54
    Temat: Millennium - zmiany na gorsze :(
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    - od 10.06 marza przy przeliczeniach walutowych dla kart bedzie wynosic 3%
    - od 01.06 znika bezplatna linia 0800-122000, a pojawia sie 0801-331331

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2006-05-03 18:23:05
    Temat: Re: Millennium - zmiany na gorsze :(
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    >- od 10.06 marza przy przeliczeniach walutowych dla kart bedzie wynosic 3%

    Skad ta informacja?

  • 3. Data: 2006-05-03 20:46:30
    Od: " plb" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marża na przeliczenia walutowe dla kart od dawna wynosi u nich 3%.

    Numer 0-801... funkcjonuje już ponad rok, w dodatku od dawna tylko ten numer
    podają w materiałach informacyjnych. Wygląda jedynie na to, że w końcu
    zdecydowali się na wyłączenie bezpłatnego 0-800...

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2006-05-03 21:40:31
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    and.pl...
    >- od 10.06 marza przy przeliczeniach walutowych dla kart bedzie wynosic 3%

    to chyba bylo juz jakis czas, zreszta visa chciala wprowadzic podobna oplate
    jak mastecard, o co ma wonty KE. Ktos bardziej w tremacie potwierdzi?

    > - od 01.06 znika bezplatna linia 0800-122000, a pojawia sie 0801-331331

    no niestety, chociaz ciekawe, ale od wprowadzenia millenetu nie korzystalem
    z infolinii w ogole.

  • 5. Data: 2006-05-04 07:24:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisal w wiadomosci
    > "Radoslaw Dabrowski" <r...@f...pl> wrote in message
    and.pl...

    > to chyba bylo juz jakis czas,

    Ciekawe dlaczego tyle (jak dotad 2 ;-)) osob tak twierdzi.
    Ja ciagle widze w cenniku 1% i ostatnie operacje z poczatku kwietnia raczej
    to potwierdzaja...

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2006-05-04 17:51:49
    Od: darek <d...@g...pl>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Ja ciagle widze w cenniku 1% i ostatnie operacje z poczatku kwietnia raczej
    > to potwierdzaja...

    Niestety w nowym regulaminie (z 01.05) juz wspomnieli o marzy 3%:

    "Marza Banku pobierana przy przeliczeniach walutowych w
    przypadku transakcji dokonanych w walutach obcych 31)
    1%"

    "31)Z dniem 10.06.06 marza ulegnie zmianie i bedzie wynosic 3%."

    Chlodny prysznic bo sporo wykonuje tansakcji zagranicznych i do tej pory
    korzytanie z kart Millennium wypadało dosc korzystnie ...

    darek

  • 7. Data: 2006-05-05 07:17:20
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Chlodny prysznic bo sporo wykonuje tansakcji zagranicznych i do tej
    > pory korzytanie z kart Millennium wypadało dosc korzystnie ...
    >
    > darek

    Cóż, z tego powodu zrezygnuję z KK Millenium. Czy jest jakaś inna KK o
    podobnych, przyzwoitych kursach walutowych ?

    MichalL