eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillennium spaprało AMEX › Millennium spaprało AMEX
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Tomasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Millennium spaprało AMEX
    Date: Fri, 04 Feb 2005 22:30:03 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <4...@p...fm>
    NNTP-Posting-Host: chello081018222083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1107552603 10308 81.18.222.83 (4 Feb 2005 21:30:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 21:30:03 +0000 (UTC)
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    X-Enigmail-Version: 0.90.0.0
    X-Accept-Language: en-us, en
    Disposition-Notification-To: Tomasz <t...@p...fm>
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335979
    [ ukryj nagłówki ]

    No....

    Karta która wydawała się być "lepszą" w sensie obsługi i usług, w
    wariancie Millennium jest niskiej jakości produktem...
    Wkurzyli mnie do reszty...

    Wyobraźcie sobie, że wyjeżdżacie na urlop, spotkanie, konferencję, itp.
    za granicę i tam spotyka Was nieszczęście, tj. ginie Wam karta...
    Zgodnie z regulaminem (jak twierdzą w zgodzie z Ustawą o EIP) należy:
    - niezwłocznie zadzwonić i zastrzec (to rozumiem);
    - od razu zgłosić fakt zaginięcia (nie chodzi o kradzież a tylko
    zaginięcie...) na policji/milicji kraju w którym przebywasz;
    - w ciągu 3ch dni roboczych zgłosić ten fakt w najbliższej placówce
    Millennium wraz z oryginałem pisma z policji/milicji (nie trzeba pisma
    przetłumaczyć, co za szczęście...), a jeśli nie jest to możliwe bo
    Millennium nie ma placówki w tymże kraju (poza Polską nie ma nigdzie),
    to należy w podanym terminie uczynić to faksem a po powrocie do kraju
    dodatkowo niezwłocznie (tj. w 1 dzień roboczy po powrocie - wg
    TeleMillennium) potwierdzić osobiście w placówce.
    Oczywiście jak tego nie dopełnimy to bank uznaje, iż klient nie dopełnił
    procedury zastrzeżenia karty (jako procesu 2 etapowego) i tym samym nie
    będzie uznawał roszczeń z tytułu transakcji kartą po zastrzeżeniu... -
    Taką to przyjęto wykładnie w TeleMillennium - swoją drogą prosiłem o to
    na piśmie... Zobaczymy co tam napiszą. ;-)
    Nie za bardzo wygląda mi to na zgodne z Ustawą...
    Może ktoś z Was jest prawnikiem i wypowie się w tej sprawie?...

    Przy okazji jak wiecie tu za wszystkie transakcje w tym te które
    reklamujemy należy zapłacić...

    Niech ich diabli... tj. niech ich ABW ;-)

    Tomek

    PS. Dla niedowiarków:
    http://www.millenet.pl/dispatch/binsource/?path=/ima
    ges/PL/Umowa_Karty_Kredytowej_NIE_777688.pdf
    § 17 - Zastrzeganie karty (szczególnie 3. i 4.);
    § 20 - Ubezpieczenie karty (polecam 6.);
    § 21 - Wyciągi i Reklamacje (21.3-4 w powiązaniu z § 29.2);
    Odsyłam także o ich infolinii - TeleMillennium. 0800122000

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1