  • 1. Data: 2005-02-04 21:30:03
    Temat: Millennium spaprało AMEX
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    No....

    Karta która wydawała się być "lepszą" w sensie obsługi i usług, w
    wariancie Millennium jest niskiej jakości produktem...
    Wkurzyli mnie do reszty...

    Wyobraźcie sobie, że wyjeżdżacie na urlop, spotkanie, konferencję, itp.
    za granicę i tam spotyka Was nieszczęście, tj. ginie Wam karta...
    Zgodnie z regulaminem (jak twierdzą w zgodzie z Ustawą o EIP) należy:
    - niezwłocznie zadzwonić i zastrzec (to rozumiem);
    - od razu zgłosić fakt zaginięcia (nie chodzi o kradzież a tylko
    zaginięcie...) na policji/milicji kraju w którym przebywasz;
    - w ciągu 3ch dni roboczych zgłosić ten fakt w najbliższej placówce
    Millennium wraz z oryginałem pisma z policji/milicji (nie trzeba pisma
    przetłumaczyć, co za szczęście...), a jeśli nie jest to możliwe bo
    Millennium nie ma placówki w tymże kraju (poza Polską nie ma nigdzie),
    to należy w podanym terminie uczynić to faksem a po powrocie do kraju
    dodatkowo niezwłocznie (tj. w 1 dzień roboczy po powrocie - wg
    TeleMillennium) potwierdzić osobiście w placówce.
    Oczywiście jak tego nie dopełnimy to bank uznaje, iż klient nie dopełnił
    procedury zastrzeżenia karty (jako procesu 2 etapowego) i tym samym nie
    będzie uznawał roszczeń z tytułu transakcji kartą po zastrzeżeniu... -
    Taką to przyjęto wykładnie w TeleMillennium - swoją drogą prosiłem o to
    na piśmie... Zobaczymy co tam napiszą. ;-)
    Nie za bardzo wygląda mi to na zgodne z Ustawą...
    Może ktoś z Was jest prawnikiem i wypowie się w tej sprawie?...

    Przy okazji jak wiecie tu za wszystkie transakcje w tym te które
    reklamujemy należy zapłacić...

    Niech ich diabli... tj. niech ich ABW ;-)

    Tomek

    PS. Dla niedowiarków:
    http://www.millenet.pl/dispatch/binsource/?path=/ima
    ges/PL/Umowa_Karty_Kredytowej_NIE_777688.pdf
    § 17 - Zastrzeganie karty (szczególnie 3. i 4.);
    § 20 - Ubezpieczenie karty (polecam 6.);
    § 21 - Wyciągi i Reklamacje (21.3-4 w powiązaniu z § 29.2);
    Odsyłam także o ich infolinii - TeleMillennium. 0800122000

  • 2. Data: 2005-02-04 23:35:23
    Temat: Re: Millennium spaprało AMEX
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    http://www.millenet.pl/images/PL/Umowa_Karty_Kredyto