  • 1. Data: 2004-04-26 19:07:51
    Temat: Mariusz Łukasiewicz NIE ŻYJE!!!
    Od: "anonymous" <a...@a...pl>

    Witajcie!
    Niestety, wiadomość jest szokująca....Twórca Lukasa a aktualnie Eurobanku
    nie zyje!!!
    Jest to niestety informacja oficjalna....
    zasmucony

  • 2. Data: 2004-04-26 20:10:59
    Temat: Re: Mariusz Łukasiewicz NIE ŻYJE!!!
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    > nie zyje!!!
    > Jest to niestety informacja oficjalna....

    Skąd to wiadomo????!!!!
    Nigdzie nie mogę znaleźć...
    MM

  • 3. Data: 2004-04-26 20:13:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mmmaslov <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> wrote:
    > Skąd to wiadomo????!!!!
    > Nigdzie nie mogę znaleźć...
    > MM

    Niestety, potwierdzone :((((

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-04-26 20:14:02
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "anonymous" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jest to niestety informacja oficjalna....

    Załamał się, bo mimo, że mamy XXI wiek, konta w Eurobanku dalej nie można
    obsługiwać przez internet?

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 5. Data: 2004-04-26 20:16:25
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    > Niestety, potwierdzone :((((

    Skąd Wy bierzecie te informacje....??? :(

    Ja zapalam [i]

    MM

  • 6. Data: 2004-04-26 20:18:46
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Andriej Uljanow napisał:

    > Załamał się, bo mimo, że mamy XXI wiek, konta w Eurobanku dalej nie można
    > obsługiwać przez internet?

    Głupiś.

    Szy.

  • 7. Data: 2004-04-26 20:20:43
    Od: "anonymous" <a...@a...pl>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Załamał się, bo mimo, że mamy XXI wiek, konta w Eurobanku dalej nie można
    > obsługiwać przez internet?
    wez sie czlowieku zastanow nad tym co mowisz.... stuknij sobie glowa w mur,
    czlowiek, ktory mial mega glowe z pomyslami nie zyje, a Ty tutaj za
    przeproszeniem pieprzysz o obsludze przez net.....
    :(

  • 8. Data: 2004-04-26 20:22:36
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Andriej Uljanow wrote:
    > Załamał się, bo mimo, że mamy XXI wiek, konta w Eurobanku dalej nie można
    > obsługiwać przez internet?

    Skąd się tacy kretyni jak Ty biorą? Z kapusty?

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 9. Data: 2004-04-26 20:23:03
    Od: "anonymous" <a...@a...pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c6jqmk$jbr$1@news.onet.pl...

    > Skąd Wy bierzecie te informacje....??? :(
    > Ja zapalam [i]
    informacje byly i sa oficjalne, ja rowniez zapalam [']
    niech mu ziemia lekka bedzie! :(
    jest mi bardzo, ale to cholernie przykro....widzialem sie w lutym z
    Mariuszem Lukasiewiczem....nic nie zapowiadalo tego co sie stalo...to caly
    czas dla mnie szok.....
    :(

  • 10. Data: 2004-04-26 20:23:24
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "Andriej Uljanow" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Załamał się, bo mimo, że mamy XXI wiek, konta w Eurobanku dalej nie można
    > obsługiwać przez internet?

    A moze troche szacunku dla zmarlego?

    Moze i to mialo byc... chociaz nieistotne, troszke Wasc przesadziles.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.