  • 1. Data: 2002-08-14 11:18:40
    Temat: Maestro - szybko
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Witam

    Wiecie moze ktory bank wydaje karte Maestro lub VE (przeliczana przez euro)
    w ciagu kilkudzisieciu minut? Bo w piatek chyba wyjezdzam do Eurolandu.
    Interesuje mnie konto tylko na czas wyjazdu. Niskie oplaty lub ich brak,
    zero dodatkowych formalnosci.
    Jakies sugestie?
    Czy zostane przy VE z mBanku i BZ WBK?

    BTW Kto ma lepsze kursy mBank czy BZ WBK?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2002-08-14 11:40:15
    Temat: Re: Maestro - szybko
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Czy zostane przy VE z mBanku i BZ WBK?
    >

    > BTW Kto ma lepsze kursy mBank czy BZ WBK?

    Na oko (z tabeli publikowanej na stronach) BZWBK.

    Zobacz tez post moj sprzed godziny :) Wlasnie wrocilem - nie jedz przez
    Drezno ;))

    Co do pytania - CITI - tylko zobacz czy to mastro ma oprocz cirrusa znaczek
    EC.

    A - i od reki daja w oddzialach gdzie maja te maszynki - a nie wiem czy sa
    one dostepne we wszystkich czy tylko w bylych Handlobanku..

  • 3. Data: 2002-08-15 09:08:55
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl>

    "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wrote in message
    > Czy zostane przy VE z mBanku i BZ WBK?

    odradzam VE mBanku - przeliczaja przez dolary, wiec zakupy w euro wychodza
    bardzo drogo - bylem w Grecji i jak u nas euro bylo 4,15 to mnie przeliczyli
    na 4,30.

    R.

  • 4. Data: 2002-08-15 09:23:25
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ajfr0f$ovp$1@news.onet.pl>, Rafi wrote:

> [...]
    > bardzo drogo - bylem w Grecji i jak u nas euro bylo 4,15 to mnie przeliczyli

    Nie od dzis widaomo ze w Europie lepiej miec Maestro lub MasterCard niz
    jakakoliwek VISE. - podwojny przelicznik

  • 5. Data: 2002-08-15 09:40:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie od dzis widaomo ze w Europie lepiej miec Maestro lub MasterCard niz
    > jakakoliwek VISE. - podwojny przelicznik

    Maestro BZWBK nie dzialalo mi w Niemczech :(

  • 6. Data: 2002-08-15 14:19:38
    Od: "Marcin Szplit" <M...@k...chip.pl>

    Użytkownik "AMRA"
    > Maestro BZWBK nie dzialalo mi w
    > Niemczech :(

    Ale nie działało bo Maestro (brak akceptacji) czy dlatego, że BZWBK?
    Marcin

  • 7. Data: 2002-08-15 15:08:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale nie działało bo Maestro (brak akceptacji) czy dlatego, że BZWBK?
    > Marcin

    Ze BZWBK. Ale w niektorych sklepach przyjmuja tylko wypukle.

  • 8. Data: 2002-08-15 19:03:45
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    > Maestro BZWBK nie dzialalo mi w Niemczech :(

    niemcy to wogole jakis dziwny kraj - kart bardzo czesto nie przyjmuja :(