  • Data: 2003-09-22 15:00:58
    Temat: Macie jakies zastrzezenia?
    Od: "spider" <spajder78[WytnijTo]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdecydowalem sie zalozyc e-konto w Lucas Banku, zalezalo mi na zerowej
    oplacie za prowadzenie, mozliwosc wplacenia gotowki w placowce bez prowizji
    i zerowe oplaty za przelewy internetowe itp. Wiem ze trzeba zrezygnowac z
    comiesiecznej korespondencji za 3 zl i ze bez prowizji wyplace tylko w
    bankomatach przy placowkach Lukas lub bankomatach BZWBK.
    Są moze jakies kruczki na ktore trzeba zwrocic uwage przy podpisywaniu
    umowy? Moze ktos ma jakies nieprzyjemne doswiadczenia z tym bankiem, nie
    wywija on ostatnio zadnych numerow? Dzieki za wszelkie sugestie.

    --
    spider