  • 1. Data: 2011-04-13 11:45:06
    Temat: MM vs. ECN
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Czy oni grają z klientem, czy nie?

    http://trader.aliorbank.pl/

  • 2. Data: 2011-04-13 12:15:33
    Temat: Re: MM vs. ECN
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 13:45:06 +0200, skippy napisał(a):

    > http://trader.aliorbank.pl/

    Nareszcie robi sie infrastruktura w tym kraju. Czekałem na Alior i mam
    zamiar sprawdzić jak to działa w realu. Zobaczy sie czy grają czy nie.

  • 3. Data: 2011-04-13 12:37:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Nareszcie robi sie infrastruktura w tym kraju. Czekałem na Alior i mam
    > zamiar sprawdzić jak to działa w realu. Zobaczy sie czy grają czy nie.

    Ale jak to zobaczysz?

  • 4. Data: 2011-04-13 14:38:53
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 14:37:46 +0200, skippy napisał(a):

    > Ale jak to zobaczysz?

    Wiesz teraz jestem u MM i wlasciwie nie stosuje normalnych stopów, bo tak
    się dziwnie składa że po nocy jestem wyautowany - na wykresie pojawia się
    nienaturalny spike a cena po sekundzie wraca do punktu wyjścia. Co prawda
    uwzględniają reklamacje ale i tak podnosi mi sie adrenalina. Teraz stosuje
    skrypt w ktorym ustawiam ukryty stop loss a całość zapuszczam na
    zewnętrznym serwerze. Takie oto cudaczne techniki trzeba stosować u MM.
    Jeśli czegoś takiego nie będzie to ja będę zadowolony.

  • 5. Data: 2011-04-13 15:13:25
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > zewnętrznym serwerze. Takie oto cudaczne techniki trzeba stosować u MM.
    > Jeśli czegoś takiego nie będzie to ja będę zadowolony.

    No tak, chyba najardziej chodzi o takie numery właśnie.
    Zobaczymy.

  • 6. Data: 2011-04-13 15:44:55
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 17:13:25 +0200, skippy napisał(a):

    > No tak, chyba najardziej chodzi o takie numery właśnie.
    > Zobaczymy.

    Pobawiłem się z godzinkę na demo i bez przerwy zrywa się połączenie. Mam
    nadzieje ze na realnym tak to nie wygląda.

    p.s.
    Zarobiłem mnóstwo forsy ;-)))

  • 7. Data: 2011-04-13 19:33:43
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    sprawdziłem, nie ma w liceum pochodnych ani całek
    od niedawan podobno
    niesłychane, przynajmniej co do pochodnych

  • 8. Data: 2011-04-13 20:05:01
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 21:33:43 +0200, skippy napisał(a):

    > sprawdziłem, nie ma w liceum pochodnych ani całek
    > od niedawan podobno
    > niesłychane, przynajmniej co do pochodnych

    A mówiłem że matematyka jest za trudna ;)

  • 9. Data: 2011-04-14 16:22:28
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 13:45:06 +0200, skippy napisał(a):

    > Czy oni grają z klientem, czy nie?
    >
    > http://trader.aliorbank.pl/

    To jest ECN. Aczkolwiek nie dla CFD. Mankamentem jest stosunkowo duża
    prowizja w porównaniu z innymi, ale coż się dziwić, skoro konkurencji u nas
    nie ma.