  • 1. Data: 2011-04-12 11:58:34
    Temat: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    http://dwagrosze.blogspot.com/2011/04/sushi-fukushim
    a.html

  • 2. Data: 2011-04-12 16:19:37
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    tylko powstaje pytanie, o co chodzi autorowi bloga
    bo ja nie wiem

  • 3. Data: 2011-04-12 16:39:39
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    tak to własnie działa

    dokument powstał lata temu
    autor stawia tezę i informuje nas, że KE go odgrzała pozwalając na import
    radioaktywnych towarów spożywczych

    dla udokumentowania podaje link do "odgrzania" po niemiecku, choc mamy
    tłumaczenie po polsku

    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2011:080:0005:0008:PL:PDF

    z którego wynika, że jest tylko mowa o wzmożonej kontroli; nic o
    zwiekszeniu norm itp.

    tak to działa pranie moozgoof bez źródeł

  • 4. Data: 2011-04-12 19:30:45
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 13:58:34 +0200, skippy napisał(a):

    > http://dwagrosze.blogspot.com/2011/04/sushi-fukushim
    a.html

    Teraz rozumiem skad źródło Twoich poglądów np. na temat KGHM albo OFE.
    Zaiste ten cynik9 to wielki łeb ;)

  • 5. Data: 2011-04-12 20:13:52
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    a.html

    > Teraz rozumiem skad źródło Twoich poglądów np. na temat KGHM albo OFE.
    > Zaiste ten cynik9 to wielki łeb ;)

    To przypadek, całkowity:)

    Co do OFE to znamy swoje poglądy, co do KGH - to nie wiem o czym mówisz.

    Czy, że nie mogło spaść na 40 a jak juz spadło, to nie mogło na 20 ale
    spadło choć mogło i niżej; czy że tak fundamentalnie zajebista spółka w 2
    lata bez specjalnych fundamentalnych powodów rosnie 1000%, czy że w
    państwowej spółce można mieć 18 pensji i strajkować że za mało, czy o co?

  • 6. Data: 2011-04-12 20:41:26
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 22:13:52 +0200, skippy napisał(a):

> [...]
    > lata bez specjalnych fundamentalnych powodów rosnie 1000%, czy że w
    > państwowej spółce można mieć 18 pensji i strajkować że za mało, czy o co?

    Poczytałem sobie troche artykułów o złocie i akurat autor pisał coś o
    "związkokracji" rzadzącej w KGHM i miernym wydobyciu złota przez tą spółkę
    (szkoda że autor zapomina że to kopalnia miedzi a nie złota).
    No i OFE a w szczególności w kółko powtarzane zdanie: "tam nie ma moich
    pieniędzy".
    Tak mi sie skojarzyło w związku z ostatnimi dyskusjami. A swoją drogą jakie
    to wszystko jest zakręcone. Jak ty tego KGH nienawidzisz. Tych 18 pensji
    tego 1000% wzrostu. Ja widzę co najwyżej 80% wzrostu ale Ty 1000!. Jak to
    punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;)

  • 7. Data: 2011-04-12 20:55:05
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Poczytałem sobie troche artykułów o złocie i akurat autor pisał coś o
    > "związkokracji" rzadzącej w KGHM i miernym wydobyciu złota przez tą spółkę
    > (szkoda że autor zapomina że to kopalnia miedzi a nie złota).

    miedzi i srebra

    > No i OFE a w szczególności w kółko powtarzane zdanie: "tam nie ma moich
    > pieniędzy".

    no bo nie ma; ofe za nie kupuje obligacje (zwrot do SP) i akcje (ch wie co
    się z tym stanie), poza tym ustawodawca i orzecznik powiedzieli wyraźnie, co
    o tym sądzą, więc nie rozumiem przytyku. masz tam pieniądze? możesz wypłacić
    itp? masz gwarancję zwrotu?

    no nie masz.

    > Tak mi sie skojarzyło w związku z ostatnimi dyskusjami. A swoją drogą
    > jakie
    > to wszystko jest zakręcone. Jak ty tego KGH nienawidzisz.

    > Tych 18 pensji

    Nienawidzę?
    Lodów w "sprywatyzowanych" spółkach, gdzie SP ma władzę ponad 50% ergo
    "prywatyzacja" jest śmiechem na sali.

    Tak, nie bardzo rozumiem dlaczego klasa rządząca w państwowej spółce
    przyznaje sobie 18 pensji i protestuje, że to za mało

    > Ja widzę co najwyżej 80% wzrostu ale Ty 1000!. Jak to punkt widzenia
    > zależy od punktu siedzenia ;)

    start 20zł end 200zł to 88%?
    o czym piszesz?

  • 8. Data: 2011-04-12 21:42:48
    Od: root <m...@y...com>

    On 12 Kwi, 22:55, "skippy" <m...@t...moon> wrote:
    > Użytkownik "root" <r...@v...pl> napisał w
    wiadomościnews:1f284uys0bt2z.1lxxdpq8befim.dlg@40tud
    e.net...

> [...]
    >
    > Tak, nie bardzo rozumiem dlaczego klasa rządząca w państwowej spółce
    > przyznaje sobie 18 pensji i protestuje, że to za mało

    A mnie się wydaje, ze jest wielu ktorzy mieliby chec na KGHM. Panstwo
    jest zatrzymalo dla siebie bo trudno pozbywac dobrego biznesu. To jak
    najbardziej rynkowa decyzja. Stad ta cala "antyreklama". KGHM Was boli
    bo to przykład, ze państwowa spółka może miec sukcesy i to w dodatku
    wyplacajac 18 pensji ;)!
    Oczywiscie lepiej by bylo gdyby opchnac spolke jakiemus "Goldbaum
    Company" made in USA i pozbyc sie tego okropnego "balastu", rok w rok
    przynaszacego dochod swoim akcjonariuszom.
    Kiedy 2008 roku pisalem ci tu ze spolka przy cenie 100zl jest
    niedoszacowana a moj "program" wyplul cene ok. 180zl za KGH, to boki
    zrywales bo jej kurs ze 100zl polecial na 20. Dla mnie wzrost wynosi
    80% od tyvh 100zl, kiedy kupowalem te spolke. Dla Ciebie 1000% od tych
    20zl. Dla mnie wazny jest punkt poczatkowy i koncowy, Ty interesujesz
    sie cala droga, ktora ten kurs pokonal.Dlatego napisalem, ze punkt
    widzenia zalezy od punktu siedzenia.
    Teraz moj "program" wyplul 240zł ;), Po drodze jednak bedziemy mieli
    rok 2012, kiedy cale to zwariowane stado znowu doprowadzi do
    gigantycznych spadków. Wiec za 2 lata znowu bedziemy sie spierac czy
    1000% czy tylko 50%.

  • 9. Data: 2011-04-13 05:00:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "root" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

[...]

    ==================

    jeśli ma być 10zł, to znaczy że cena jest przeszacowana
    a zarazem niedoszacowana, takie dwa w jednym
    czyli co, mimo spadku na 10 trzymałbyś te akcje cały czas?

  • 10. Data: 2011-04-13 05:39:50
    Od: Metal <m...@o...pl>

    nie wiesz czy nie chcesz wiedziec?

    "Z dniem 27 marca 2011 roku Unia Europejska, w trybie pilnym (przyspieszonym),
    wprowadziła w życie nowe rozporządzenie dot. dopuszczalnej ilości radioaktywności w
    pożywieniu /(EU) Nr. 297/2011) /,
    nagle podwyższając tą granicę .... aż 25-krotnie !

    Poprzednia granica była ustalona na 600 bekereli na kilogram pożywienia i była już
    podwyższona, ze względu na przepisy unijne, nakazujące napromieniowywać każdą
    transportowaną żywność (w oparciu o
    niby nieobowiązkowy Codex Alimenatrius). Nowa "bezpieczna granica" to ... 12500
    bekereli na każdy kilogram pożywienia !!!

    Tym razem nie ma przypadku ! Rozporządzenie już w tytule informuje, że podwyższenie
    normy związane jest z katastrofą w Fukushimie."
    www.globalnaswiadomosc.com

    Link do tekstu Ustawy:
    http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?ur
    i=OJ:L:2011:080:0005:0008:DE:PDF