  • 1. Data: 2006-12-18 18:25:39
    Temat: MC PKO BP
    Od: "Waldek" <j...@s...onet.pl>

    Witam!
    Byłem posiadaczem Master Card PKO BP. Zrezygnowałem z ich usług, gdyż
    kilkakrotnie były problemy z autoryzacją tej karty. Otrzymałem ją w
    promocji, bez opłat. Przed upływem terminu ważności ( ponad 2 miesiące)
    zrezygnowałem z niej i poinformowano mnie, że z tytułu rezygnacji nie będę
    ponosił żadnych kosztów. Po 1 miesiącu otrzymałem zawiadomienie, że
    posiadam do splacenia należność 59 pln, z życzeniami świątecznymi i
    pogróżką, że jeżeli nie zapłacę, to będę umieszczony w Bankowym Rejestrze.
    Nie zależy mi na tym Rejestrze, bo nie biorę i nie będę brał kredytów. Co
    mam robić? Olać ich?

    Pozdrawiam i oczekuję na opinię speców.
    Waldek

  • 2. Data: 2006-12-18 18:34:21
    Temat: Re: MC PKO BP
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Waldek napisał(a):

> [...]
    > Nie zależy mi na tym Rejestrze, bo nie biorę i nie będę brał kredytów. Co

    Jeśli faktycznie jesteś im winny, to oddaj. Jeśli nie, to wyjaśnij, bo
    doliczą ci różne kary za niepłacenie i naślą na ciebie komornika albo
    jakąś firmę windykacyjną.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 3. Data: 2006-12-18 18:37:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Jeśli faktycznie jesteś im winny, to oddaj. Jeśli nie, to wyjaśnij, bo
    > doliczą ci różne kary za niepłacenie i naślą na ciebie komornika albo
> [...]

    zapytaj na jakiej podstawie naliczyli ci te oplate, moze w regulaminie
    byl jakis zapis, ze jak zrezygnujesz z karty przed to jakims tam czasem
    to cos tam

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2006-12-18 18:38:15
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Waldek napisał(a):
> [...]
    > Nie zależy mi na tym Rejestrze, bo nie biorę i nie będę brał kredytów. Co
    Jesli uwazasz ze jestes im winien kase - to ja oddaj. Jesli nie - to
    wyprostuj sprawe. Inaczej dostaniesz w prezencie na walentynki komornika.
    A rejestr bankowy... jestes na 100% ze nie bedziesz w zyciu bral kredytu
    w jakiejkolwiek postaci? Hipoteczny, gotowkowy, zakup na raty,
    kredytowka. Albo ze nie bedziesz komus zyrowal pozyczki?
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-12-18 19:27:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...pl>

    Waldek <j...@s...onet.pl> napisał(a):

    > Przed upływem terminu ważności ( ponad 2 miesiące)
    > zrezygnowałem z niej

    Jak zrezygnowałeś?
    Masz potwierdzenie na piśmie?
    Jesteś pewien że dotrzymałeś regulaminowych terminów?
    Jeśli tak to napisz im, że za próbę umieszczenia cię w tym rejestrze
    będziesz ich skarżył o odszkodowanie tudzież załatwisz im artykuł na ten
    temat w poczytnej gazecie na dobrej stronie...;-)
    Tylko się najpierw upewnij...

  • 6. Data: 2006-12-18 19:56:19
    Od: "Waldek" <j...@s...onet.pl>

    > Jak zrezygnowałeś?
    > Masz potwierdzenie na piśmie?

    Zrezygnowałem przed 2-3 miesiące przed upływem ważności karty kredytowej.
    Nie było żadnych należności. Przygotowałem pismo, że rezygnuję, ale musiałem
    wypełnić firmowy druczek i to wszystko. Nie przyjęła pisma, bo dla niej
    ważny był druczek. Pani weszła do systemu, przecięła nożyczkami kartę i
    powiedziała, że to wszystko. Nic o opłatach, o które wyraźnie zapytałem,
    gdyż w trakcie użytkowania nie było żadnych opłat. Wszystko spłacałem w
    terminach i nie ma mowy o jakichś odsetkach. Być może, że promocje tak
    wyglądają, że są kłamstwem, chwytem marketingowym i po zakończeniu żądają
    opłat.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 7. Data: 2006-12-18 20:23:01
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Waldek wrote:

> [...]
    > Być może, że promocje tak wyglądają,
    > że są kłamstwem, chwytem marketingowym i po zakończeniu żądają opłat.

    No dobra, a sprawdziłeś co na ten temat
    jest w regulaminie tej karty/promocji?

  • 8. Data: 2006-12-18 20:33:45
    Od: "Waldek" <j...@s...onet.pl>

    > No dobra, a sprawdziłeś co na ten temat
    > jest w regulaminie tej karty/promocji?

    Nic na ten temat nie znalazłem w regulaminie. Karta była wydana w promocji,
    która zapewne już nie istnieje. Z kartą otrzymałem ogólny regulamin
    użytkowania kart i tam nic nie ma. Napisałem pismo z prośbą o wyjaśnienie.
    Zobaczymy czy odpowiedzą.

    Pozdrawiam

    Waldek

  • 9. Data: 2006-12-18 21:03:55
    Od: "sumi" <W...@p...onet.SPAM.pl>

    "Waldek" wrote in message ...
> [...]
    > Nie zależy mi na tym Rejestrze, bo nie biorę i nie będę brał kredytów. Co

    zobacz tutaj i znajdź na czerwono wartość 59PLN i sprawa będzie jasna
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_98/section=indy
    i jeszcze gwiazdka na samym dole

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 10. Data: 2006-12-18 21:11:42
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

    > zobacz tutaj i znajdź na czerwono wartość 59PLN i sprawa będzie jasna
> [...]

    Dziękuję - wszystko się zgadza poza tym, że karta była wydana w promocji,
    bez opłat za wydanie. Trzeba jednak płacić po upływie terminie. Promocja w
    PKO BP to lipa!!!!!

    Dziękuję
    Pozdrawiam

    Waldek