  • 1. Data: 2006-12-17 20:30:33
    Temat: Re: Kredyt gotówkowy a może inny?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    okhil napisał(a):
    > Potrzebuję kredyt w wysokości 10000 PLN, mam 26 lat (nieuregulowany
    > stosunek do służby wojskowej) i zaświadczenie o zarobkach, umowa o
    > pracę. Chodzi mi oczywiście o jak najniższe procenty, kredyt na 5 lat,
    > ważna jest równierz możliwość wcześniejszej spłaty bez dużych
    > dodatkowych kosztów z tym związanych.

    Z tym wojskiem to lipa. Chyba ze jestes np. studentem. Jak wygladaja
    szanse na uregulowanie wojska niebawem ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-12-17 21:01:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    okhil napisał(a):
    > Nie bardzo, nie da się jakoś przeskoczyć tego wojska?

    Ciezka sprawa. Musi byc ktos kto bedzie splacal raty przez czas
    ewentualnego bycia w wojsku. Ewentualnie mozna zlozyc jakies poreczenie
    na taka kwote ale wtedy to raczej bezsensu (przy kredycie 10 tys nie
    bedziesz skladal w zastaw 3 tys).

    > Chodzi o pieniądze na samochód, tylko że tu znów są problemy jeśli auto
    > ma być starsze niz 5 lat, kredyt samochodowy trochę się gmatwa, poza tym
    > co się dzieje jeśli chcę kupić od osoby prywatnej i to nie w
    > Polse-teoretycznie tylko- jeszcze nie znalazłem oferty dla siebie.

    Tak to niestety kupic sie nie da, a wiem o czy mowisz (kupno uzywanego
    auta poza granicami kraju). Tutaj rozwiazaniem jest faktycznie kredyt
    gotowkowy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos