    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lulajże Zusuniu, lulajże lulaj..
    Date: Sun, 2 Jul 2017 01:36:52 +0200

    Wystąpił błąd podpisu zestawu za pomocą EPUAP

    Błąd podczas przekazania dokumentu do podpisu w ePUAP.Connection refused

    Zamknij

    Osiągnąłem tedy ePUAP -- i co widzę?!
    Do osiągnięcia tego nie podałem hasła!!!
    Czy ta paranoja nie zna granic?!

    Jestem zalogowany w ZUSie via ePUAP -- włażę do ePUAPu bez podawania hasła...

    Wylogowałem się z ePUAPu i wylogowałem z PUE...
    Próbuję logowania do PUE:

    W przeglądarce jest już aktywna sesja dla użytkownika XXXXX

    Próbuję szczęścia z innym juserem ePUAPu:

    W przeglądarce jest już aktywna sesja dla użytkownika XXXXX

    -=-

    W nieszczęściu -- szczęście. :) Gdy osiągnąłem ePUAP, zobaczyłem,
    że nie muszę leźć do (marmuru? -- jak to nazwać?) budynku ;) UM,
    lecz mogę wnioskować via net, co mi odpowiada. :)

    -=-

    Muszę jakoś posłać te deklaracje -- aby mnie matka nie wywaliła z roboty...
    Roboty mało (nieco więcej niż zupełne nic) a forsa jest... Tak myślałem
    do tej dziś, ale gdy zobaczyłem część matki pracy, to zauważyłem, że ona
    też czuje bluesa. ;) Słowem -- dobra robota... Szkoda, że tak mało...

    https://www.youtube.com/watch?v=4urEpOPlhhY

    1.Lulajże, Zusuniu, moja perełko,
    Lulaj, ulubione me pieścidełko.

    Lulajże, Zusuniu, lulajże, lulaj,
    A Ty Go, Matulu, w płaczu utulaj.

    2.Zamknijże znużone płaczem powieczki,
    Utulże zemdlone łkaniem usteczki.

    Lulajże, Zusuniu...

    3.Lulajże, piękniuchny mój aniołeczku,
    Lulajże, maluchny świata kwiateczku.

    Lulajże, Zusuniu...

    4.Lulajże różyczko najozdobniejsza,
    Lulajże, lilijko najprzyjemniejsza.

    Lulajże, Zusuniu...

    5.Lulajże, przyjemna oczom gwiazdeczko,
    Lulaj, najśliczniejsze świata słoneczko.

    Lulajże, Zusuniu...

    6.Matuniu kochana, już odchodzimy,
    Małemu Dzieciątku przyśpiewujemy.

    Lulajże, Zusuniu...

    7.My z Tobą tam w niebie, spocząć pragniemy,
    Ciebie, tu na ziemi, kochać będziemy.

    Lulajże, Zusuniu...

    8.Cyt cyt cyt, już zaśnie małe Dzieciątko,
    Patrz jeno, jak to śpi niby kurczątko.

    Lulajże, Zusuniu...

    9.Cyt cyt cyt, wszyscy się spać zabierajcie,
    Mojego Dzieciątka nie przebudzajcie.