    From: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas chce mnie orżnąć (was: Wypukła karta - który bank?)
    Date: Wed, 6 Jul 2005 23:56:43 +0200

    Nastał nam piękny 6 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Glenn posłał(a) w świat wiadomość

    > Po pierwsze sprowadzasz sprawę do absurdu. A po drugie - jeżeli ktoś jest
    > świadomy CO podpisuje (np. że zapoznał się z toip) to do kogo ma mieć
    > pretensje, że "nie doczytał" ? IMHO - tylko do siebie.

    W dobrym banku, którego jestem klientem, oczekuje partnerstwa.
    Ja nie muszę kończyć trzech fakultetów bankowo-prawnych i znać piętnaście
    znaczeń i zastosowań pojęcia "Przekroczenie salda na rachunku bieżącym lub
    dopuszczalnego limitu pożyczki" przy tak prozaicznych czynnościach, jak
    wypłacanie pieniędzy z bankomatu.

    Mało tego, kiedy inne banki nie stosują takich ukrytych zagrywek, moim
    prawem jest nazwać rzeczy po imieniu, tak, jak je widzę.

    Są firmy, nie tylko banki, które żerują na kruczkach prawnych, i są takie,
    z które nie stosują takich praktyk.

    Prawem konsumentów jest wskazywać na takie przypadki i mówić o nich.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,