  • Data: 2003-10-09 19:41:17
    Temat: Lukas Bank chce mnie naciągnąć...?
    Od: "carlos" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od lipca mam kartę kredytową z Lukas Banku. Jest to moja pierwsza karta.
    Przyszedł pierwszy wyciąg, zapłaciłem całą kwotę w wyznaczonym terminie, tj.
    do 30.08.
    Około 20.09. zaniepokojony brakiem kolejnego wyciągu zadzwoniłem pod nr tel.
    podany na karcie i dowiedziałem się od miłej pani, że wszystko jest O.K. i że
    kolejny wyciąg zostanie "wygenerowany" po 09.10.
    A tu nagle wczoraj dzwoni do mnie równie miły pan z pytaniem czemu nie
    wpłynęła nawet minimalna kwota !!! Aż mnie zatkało. Całą płatę wykonałem
    natychmiast, ale kto zapłaci odsetki? Czy bank nie powinien wysyłać wyciągów
    przesyłką poleconą???
    Czy to przypadkiem nie tu tkwi interes banku ? Niby zakupy kk nie są
    oprocentowane do 52 dni, ale może wyciagu zapomną wysłać? A może zaginie na
    poczcie...
    Mieliście podobne problemy z Lukasem?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl