  • 1. Data: 2009-01-19 16:40:42
    Temat: Lokata Killer podgląd i zrywanie online
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Bank Pocztowy wreszcie wdrożył funkcjonaność podglądu i zrywania lokat
    internetowych (np. Killer) osobom bez konta ROR.

    Po wejściu na http://www.lokaty-online.pl/ klikamy na >Logowanie<

    Następnie tworzymy sobie konto podając adres email (jako login) i
    PESEL.

    Na konto email przychodzi hasło, które podajemy podczas logowania się
    do serwisu.

    W podglądzie lokat nie widać niestety ile przyrosło oprecentowania -
    widać tylko datę założenia lokaty i kwotę początkową. Jest możliwośc
    zerwania lokaty.

  • 2. Data: 2009-01-19 17:46:15
    Temat: Re: Lokata Killer podgląd i zrywanie online
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    tompod@ pisze:
> [...]
    > PESEL.
    >
    > Na konto email przychodzi hasło, które podajemy podczas logowania się

    Błąd autoryzacji odzyskiwania hasła. Upewnij się że adres e-mail i PESEL
    zostały wpisane prawidłowo

    Działa bezbłędnie. ;-P

  • 3. Data: 2009-01-19 18:10:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 19 Jan 2009 18:46:15 +0100
    Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Błąd autoryzacji odzyskiwania hasła. Upewnij się że adres e-mail i
    > PESEL zostały wpisane prawidłowo
    >
    > Działa bezbłędnie. ;-P

    Najpierw tutaj:
    https://e-wniosek.pocztowy.pl/lokaty-online/gen.php

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-01-19 18:11:13
    Od: carnivore <c...@w...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Działa bezbłędnie. ;-P

    SOA#1 :)

  • 5. Data: 2009-01-19 18:11:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in
    message news:gl2e8q$fsj$2@kushnir.sileman...

    > Błąd autoryzacji odzyskiwania hasła. Upewnij się że adres e-mail i PESEL
    > zostały wpisane prawidłowo
    >
    > Działa bezbłędnie. ;-P

    Wazna jest wielkosc liter w adresie ;). U mnie dziala...

    MK

  • 6. Data: 2009-01-19 18:15:36
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gl2fo8$gn2$1@news.wp.pl, *MK* wrote:

    > Wazna jest wielkosc liter w adresie ;). U mnie dziala...

    W sumie to niezle zabezpieczenie.
    Jak bede nastepne zakladal to dam specjalnie nietypowo wielkosc liter - nie
    bedzie problemu z tym ze ktos wyczai maila i pesel...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2009-01-19 18:24:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 19 Jan 2009 19:15:36 +0100
    "darnok" <d...@a...spam.ch> wrote:

    > W sumie to niezle zabezpieczenie.
    > Jak bede nastepne zakladal to dam specjalnie nietypowo wielkosc liter
    > - nie bedzie problemu z tym ze ktos wyczai maila i pesel...

    Przecież po założeniu konta dostajesz na maila nowe hasło?

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-01-19 18:27:41
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    tompod@ pisze:

> [...]
    >
    > W podglądzie lokat nie widać niestety ile przyrosło oprecentowania -
    > widać tylko datę założenia lokaty i kwotę początkową. Jest możliwośc

    Dzieki za cynk. Fajny pomysl, fajnie dziala, plusik dla pocztowego.
    --
    KRAKOW - ogloszenia drobne
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 9. Data: 2009-01-19 18:41:02
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    xbartx pisze:

    > Najpierw tutaj:
    > https://e-wniosek.pocztowy.pl/lokaty-online/gen.php

    No, rzeczywiście. Dzięki za oświecenie. ;-) Ale mogli to ciut
    wyróżnić... :-)

  • 10. Data: 2009-01-19 18:44:18
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 19 sty 2009 o 18:46 GMT, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Błąd autoryzacji odzyskiwania hasła. Upewnij się że adres e-mail i PESEL
    > zostały wpisane prawidłowo
    >
    > Działa bezbłędnie. ;-P

    Za to jak juz dstaniemy haslo, to nie widze nigdzie mozliwosci zmiany tego
    hasla

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --