  • 1. Data: 2004-01-13 09:59:46
    Temat: transakcje Sell-Buy back
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    czy ktoś posiada jakieś materiały na temat transakcji Sell-Buy back lub wie
    gdzie w sieci mogę znaleźć coś na ten temat. Jeżeli tak proszę o kontakt:

    s...@o...pl
    gg 2115826

    Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-01-19 21:29:38
    Temat: Re: transakcje Sell-Buy back
    Od: "ZORBEX" <z...@w...pl>

    Udaj się do BRE Banku tam w Private Banking dowiesz się wszystkiego
    na temat interesujących cię transakcji. W kwestii wyjasnnień to dla strony
    Klienta
    to są transakcje Buy-Sell-Back.
    http://www.brebank.com.pl/kontakt/?context=2982

    ZORBEX