  • 1. Data: 2002-10-20 07:06:04
    Temat: [LGnet] przelew predefiniowany
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Z TOiP LGnet http://www.lgpetro.com.pl/bankowosc_internetowa/komu
    nikat.html:

    Przelew do innego banku za pośrednictwem Kanału Telefonicznego 0,00 PLN

    Realizacja przelewu nie zdefiniowanego jako predefiniowany za pośrednictwem
    teleoperatora 4,00 PLN.

    Nie korzystam osobiście z kanału telefonicznego, a potrzebuję komuś
    doradzić, serdecznie proszę o podpowiedzi:
    1. Czy ten przelew za 0,00 PLN to jest przez automat (IVR), czy
    teleoperatora?
    2. Czy przelewy predefiniowane wspomniane wyżej w TOiP "migrują" z "listy
    kontrahentów" na WWW, czy też trzeba je definiować całkiem niezależnie (od
    nowa) przez telefon.

    z góry dzięki!

  • 2. Data: 2002-10-20 10:38:06
    Temat: Re: [LGnet] przelew predefiniowany
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Zdefiniuj przelew w zakładce klient / konrtachent .
    Taki jedynie przelew bedzie bez opłat .
    Bogdan

  • 3. Data: 2002-10-20 11:28:57
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aou10s$82q$1@news2.tpi.pl, Bogdan wrote:
    > Zdefiniuj przelew w zakładce klient / konrtachent .
    > Taki jedynie przelew bedzie bez opłat .

    Ale bedzie widoczny przez telefon? Czy to jest IVR czy teleoperator, bo nie
    korzystam?

  • 4. Data: 2002-10-20 15:41:15
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Ale bedzie widoczny przez telefon? Czy to jest IVR czy teleoperator, bo nie
    > korzystam?

    Nie jest "widoczny" ;-) przez telefon. Definicja odbywa się przez
    teleoperatora, a samo wykonanie (po definicji) chyba przez IVR (piszę "chyba"
    bo nie korzystałam.
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2002-10-20 16:11:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3e6a.000019fd.3db2ce9a@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > Nie jest "widoczny" ;-) przez telefon. Definicja odbywa się przez
    > teleoperatora, a samo wykonanie (po definicji) chyba przez IVR (piszę
    > "chyba" bo nie korzystałam.

    Dzięki, Glenn. Bogdan podal mi inaczej, ze trzeba zdefiniowac w WWW, wiec na
    razie licze glosy ;)

    Nie korzystalas ze zdefiniowanych, ale rozumiem, ze definiowalas u
    teleoperatora? Przy definiowaniu nadaje sie jakas wlasna nazwe albo numer
    przydzielaja (w celu pozniejszej identyfikacji w IVR)?

  • 6. Data: 2002-10-20 17:42:59
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > Dzięki, Glenn. Bogdan podal mi inaczej, ze trzeba zdefiniowac w WWW, wiec na
    > razie licze glosy ;)
    ;-)))
    > Nie korzystalas ze zdefiniowanych, ale rozumiem, ze definiowalas u
    > teleoperatora? Przy definiowaniu nadaje sie jakas wlasna nazwe albo numer
    > przydzielaja (w celu pozniejszej identyfikacji w IVR)?

    Nie, nie definiowałam. Po prostu z ciekawości to sprawdziłam i sprawa wygląda
    tak: w IVR masz 3 możliwości:
    1.Przelew predefiniowany
    2.Przelew dowolny
    3.Definiowanie przelewu

    Po wybraniu tej ostatniej opcji jesteś kierowany do teleoperatora-stąd moja
    informacja. Na pewno nie można się posłużyć definicjami z www. Jeżeli nie masz
    zdefiniowanych przelewów w Bankofonie IVR nawet nie wydaje z siebie komunikatu
    typu "nie masz przelewów predefiniowanych" tylko w kółko proponuje Ci wybranie
    opcji 1, 2 lub 3. Jak sobie coś zdefiniuję to dam znać jak jest z nazwami
    (własne czy narzucone).

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2002-10-20 18:34:09
    Od: g...@p...gazeta.pl

    Podefiniowałam sobie ;-)))
    Otóż: do Bankofonu można zdefiniować tylko 9 przelewów. Przelewy są zapisywane
    pod numerami i nadawane są im nazwy z listy nazw (brak mozliwości nadania
    własnej nazwy!).Podczas realizacji n i e m a możliwości odsłuchania wybranej
    nazwy i trzeba sie posługiwać numerkami, co zmusza do zapisania sobie pod
    którym numerem co jest (wygodne jak diabli :-((( Ogólnie nie podoba mi się
    to :-(

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2002-10-20 18:58:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:3e6a.00001b07.3db2f720@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

    > (wygodne jak diabli :-((( Ogólnie nie podoba mi się to :-(

    Faktycznie niezbyt dobre - łatwo przelac nie tam gdzie trzeba.

    Dzięki serdeczne za raport z testów!
    R.