  • 1. Data: 2007-07-23 20:46:23
    Temat: Ktoś korzystał z tego nowego systemu internetowego ING?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Co to nakłaniają do przejścia na niego po zalogowaniu się do 'starego'
    javowego systemu? Lepsze to? Pracuje bez javy? Bo tata ma tam konto i
    zawsze ma z tym straszne problemy, trzy na cztery razy mu ten magiczny,
    aczkolwiek bliżej nieokreślony 'komponent' nie zaskakuje i nie da się
    wysłać przelewu
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2007-07-23 22:00:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Samotnik pisze:
    > Co to nakłaniają do przejścia na niego po zalogowaniu się do 'starego'
    > javowego systemu? Lepsze to? Pracuje bez javy?

    Nie wiem za bardzo, który jest stary, ale nowy, a wydaje mi się że do
    takiego się loguje, też jest oparty o jave - ciężki, mało ruchliwy i jak
    dla mnie bardziej to toporne niż Citi.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-07-24 06:06:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.07.2007 Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

    > Nie wiem za bardzo, który jest stary, ale nowy, a wydaje mi się że do
    > takiego się loguje, też jest oparty o jave - ciężki, mało ruchliwy i jak
    > dla mnie bardziej to toporne niż Citi.

    Stary to ten: https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.ac

    Po zalogowaniu się trzeba od jakichś dwóch tygodni przejść przez stronę
    informującą o wdrożeniu nowego i zachęcającą do skorzystania.

  • 4. Data: 2007-07-24 06:39:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 06:06:58 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisała:
    [...]
    > Stary to ten: https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.ac
    >
    > Po zalogowaniu się trzeba od jakichś dwóch tygodni przejść przez stronę
    > informującą o wdrożeniu nowego i zachęcającą do skorzystania.

    A to dziwne - u mnie nic takiego nie ma.

    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 5. Data: 2007-07-24 06:58:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.07.2007 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

    > A to dziwne - u mnie nic takiego nie ma.

    Serio? http://www.zagle.org.pl/warez/ing.png
    Może to jest tylko u osób z rachunkami dla przedsiębiorców?

  • 6. Data: 2007-07-24 07:12:41
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 24 Jul 2007 06:58:21 +0000, Samotnik napisał(a):

    > Serio? http://www.zagle.org.pl/warez/ing.png
    > Może to jest tylko u osób z rachunkami dla przedsiębiorców?

    Raczej tak, bo u mnie tak jak u Kamila też nic takiego nie ma.

  • 7. Data: 2007-07-24 20:10:59
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    .
    > Może to jest tylko u osób z rachunkami dla przedsiębiorców?

    Chyba nie.
    Różnić żadnych nie widzę. Konto firmowe.
    Wejście do logowania jest pod tym samym adresem
    https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.ac

  • 8. Data: 2007-07-28 08:06:01
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Samotnik napisał(a):
> [...]
    > zawsze ma z tym straszne problemy, trzy na cztery razy mu ten magiczny,
    > aczkolwiek bliżej nieokreślony 'komponent' nie zaskakuje i nie da się

    rada na dziś: jeżeli to FF to pomaga zamknięcie wszystkich uruchomionych
    FF, ponowne otworzenie FF i zalogowanie do ING (bez otwierania innych
    adresów w innych kartach). Czyli: chcemy dostać się do ING, robimy to w
    pierwszej kolejności po ponownym otworzeniu FF.

    andy_nek