    From: art00r <art00rek@_wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kto powinien ponosic koszty przelewu?
    Date: Wed, 30 Apr 2003 13:07:24 +0200

    Witam Szanownych grupowiczow,

    Czy ktos z Was orientuje sie czy istnieja jakies regulacje
    miedzynarodowe dotyczace kosztow transferow bankowych. Z tego co do tej
    pory udalo mi sie dowiedziec z reguly strona wysylajaca platnosc pokrywa
    koszty wlasnego banku a beneficjent koszty bankow posredniczacych. Czy
    jednak jest to w jakis sposob uregulowane? Oczywiscie zdaje sobie
    sprawe, ze te warunki powinna zawierac poprawnie skonstruowana umowa
    handlowa (lub nawet zapis na fakturze) ale jak postapic gdy takie zapisy
    nie byly nigdzie zawarte?

    Byc moze temat byl juz przerabiany na grupie, jezeli tak to przepraszam
    za ponowne zawracanie glowy ale nie udalo mi sie znalezc odpowiedzi
    pomimo spedzenia kilkunastu minut w archiwum.

    Artur