  • 1. Data: 2006-08-16 12:46:29
    Temat: Kto ostatnio widział floor limit :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Bo ja od tygodnia tropię, celowo płacę KK za zakupy typu czteropak
    piwa albo trzy kajzerki i masło, w różnych sklepach, różnymi kartami
    embosowanymi i wszędzie czeka, czeka, wyjeżdża pasek, podpisuję się,
    OK i wyjeżdża potwierdzenie dla mnie. Czyli chyba nie ma tego floor limitu.
    Słyszałem, że supermarkety chętnie ustawiają względnie wysoki floor
    limit, bo strata czasu na autoryzację kosztuje więcej niż jakieś tam
    sporadyczne reklamacje. Czy mam pecha, czy to w praktyce jednak nie
    występuje?

    Ostatnio kupowałem bilety na pociąg we Włoszech, mają tam takie
    automaty w które się wkłada kartę, coś robi 'ziut ziut' :) i karta
    po sekundzie wyjeżdża razem z biletem. Transakcja pewnie jest
    traktowana jako zdalna. Skoro kupiłem tak bilet za 50 EUR, to czemu
    u nas nie da się tak kupić bułek i masła za 5 zł? Strasznie mnie
    wkurza każdorazowe półminutowe nieraz czekanie na autoryzację. :(
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 2. Data: 2006-08-16 12:57:12
    Temat: Re: Kto ostatnio widział floor limit :)
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2006-08-16 14:46, Użytkownik Samotnik napisał/a:
    > Słyszałem, że supermarkety chętnie ustawiają względnie wysoki floor
    > limit, bo strata czasu na autoryzację kosztuje więcej niż jakieś tam
    > sporadyczne reklamacje.

    Często tankuję na stacji paliw prz Tesco w Głogowie. Przy płaceniu
    wypukłą kredytówką BZWBK pasek do podpisu dostaję _błyskawicznie_
    Ale np. przy kasach już czekam na autoryzację.
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2006-08-16 12:59:04
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnee65i9.1qs.samotnik@samotnik.local...

> [...]
    > u nas nie da się tak kupić bułek i masła za 5 zł? Strasznie mnie
    > wkurza każdorazowe półminutowe nieraz czekanie na autoryzację.

    Amex, notorycznie sie spotykam z f-l w hiperach itp.

    marekz

  • 4. Data: 2006-08-16 13:15:35
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:
    > Czy mam pecha, czy to w praktyce jednak nie występuje?

    Ostatnio Deichmann/Arkadia, OIDP Mastercard, tylko za cholerę nie
    pamiętam, czyj tam mają terminal ;-) Kwota poniżej 100 zł.

    M.

  • 5. Data: 2006-08-16 13:19:22
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    Ostatnio 2 razy płacąc w 2 różnych małych sklepikach spożywczych
    KK Mc CITI nie było autoryzacji.

  • 6. Data: 2006-08-16 13:24:11
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Wrrr.... a mi ostatnio zautoryzowalo 50 pln. Mam nadzieje, ze to
    > zbieg
    > okolicznosci, bo mialem numer autoryzacji "7" ;). Po to tylko
    > korzystam z
    > Amexa zeby nie czekac na autoryzacje :).

    Moj rekord nru autoryzacji to "3" !! Pani przecierala oczy ze
    zdumienia, zreszta ja tez. Biuro ogloszen Gazety Wyborczej w
    Krakowie w srodku dnia, czyli nie ida po kolei od polnocy czy
    jakos tak. :-))

    marekz

  • 7. Data: 2006-08-16 13:24:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message

> [...]

    okolicznosci, bo mialem numer autoryzacji "7" ;). Po to tylko korzystam z
    Amexa zeby nie czekac na autoryzacje :).

    MK

  • 8. Data: 2006-08-16 15:01:07
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Bo ja od tygodnia tropię,

    Punkty sprzedaży biletów okresowych MPK Kraków, terminale Pekao, dowolna
    karta wypukła, floor limit co najmniej 130zł.

    Marek

  • 9. Data: 2006-08-16 15:18:10
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > Amex, notorycznie sie spotykam z f-l w hiperach itp.

    Masz na myśli tego z Millenium czy może z Fortisa?

  • 10. Data: 2006-08-16 15:18:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Roman Sąsiada napisał(a):

    > Często tankuję na stacji paliw prz Tesco w Głogowie. Przy płaceniu
    > wypukłą kredytówką BZWBK pasek do podpisu dostaję _błyskawicznie_
    > Ale np. przy kasach już czekam na autoryzację.

    Potwierdzam. Stacje TESCO nie robią autoryzacji. VISA, kwota - ponad 100
    PLN.
    Przy kasach autoryzacja jest, ale przy kasach nie ma nagrania w którym
    jak na dłoni widać kto tankuje i jakie ma tablice rejestracyjne.